Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

Γιατί πληρώνουμε στο Δήμο Πάφου τόσο υψηλή φορολογία;


Σφοδρά παράπονα εκφράζουν συμπολίτες μου – υποστηρικτές της υποψηφιότητάς μου, αναφορικά με την υψηλή φορολογία που καλούνται να πληρώσουν στο Δήμο Πάφου.

ΣΑΠΑ, ΥΔΑΤΟΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΣΚΥΒΑΛΑ.
Επικοινωνώντας μαζί μου αλλά και σε συναντήσεις που πραγματοποιώ μαζί τους, φαίνονται δυσαρεστημένοι και φοβερά απογοητευμένοι από αυτή την κατάσταση. Δεν αντέχουμε άλλο αυτή τη φορολογία, δηλώνουν χαρακτηριστικά.
Εγώ με τη σειρά μου, επειδή πάντα βοηθούσα τους συμπολίτες μου και συνεχίζω να το κάνω, δεσμεύομαι να φέρω αμέσως το θέμα στο νέο δημοτικό συμβούλιο προς εξέταση με τη μορφή του κατεπείγοντος.
Αλήθεια, μέχρι πότε θα πληρώνουμε ΣΑΠΑ; Γιατί έχουμε τόσο υψηλή φορολογία Υδατοπρομήθειας και Σκυβάλων; Καλώ τους αρμοδίους να μας απαντήσουν εδώ και τώρα.
Δημήτρης Μαραγκός
Επιχειρηματίας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Πάφου – Κίνηση Σωτηρία της Πάφου
Τηλ., viber, whatsapp - 99303244
E- mail - marangosekloges@gmail.com
Facebook – Marangos Dimitris Marangos
Ώρες ραντεβού στο γραφείο – καθημερινά 18.30 μμ – 20.00 μμ
ΒΟΗΘΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: