Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Εστιατόρια που πιστεύουν στην επιμόρφωση

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη πρόσφατα επιμορφωτικό σεμινάριο στους υπαλλήλους του εστιατόριο PELICAN στο παραλιακό μετώπου της κάτω Πάφου με θέμα, «Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών και γνωριμία την Τουριστικής Υποδομής της Πάφου».


To σεμινάριο οργανώθηκε μέσα στα πλαίσια ετοιμασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης επισκεπτών πελατών εν σχέσει με την Πολιτιστική Πρωτεύουσα Πάφου 2017. Το παρακολούθησαν οι υπάλληλοι του γνωστού εστιατορίου που έχουν επαφή με τον πελάτη, με απώτερο στόχο να αναπτύξουν επαγγελματισμό και να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες για την υφιστάμενη τουριστική υποδομή της Πάφου. Να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις σχετικές ερωτήσεις των επισκεπτών, ώστε να δημιουργούν στους επισκέπτες το αίσθημα της ικανοποίησης μέσω των παρεχομένων πληροφοριών, με απώτερο στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση του επισκέπτη Τουρίστα. Το σεμινάριο παρουσίασε με επιτυχία ο ειδικός εκπαιδευτής Μιχάλης Δημοσθένους

Δεν υπάρχουν σχόλια: