Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Η Miss Tourism Cyprus 2017 Ιωάννα Γεωργίου παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ

Η μεγάλη νικήτρια του διαγωνισμού ομορφιάς Miss Tourism
Cyprus 2017 Ιωάννα Γεωργίου, παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ μετά την επιτυχία της. 
Μιλά για τα μελλοντικά της σχέδια, για το μόντελινγκ αλλά και  τις ευκαιρίες που της δίδονται.
 

1.            Θα ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
Ως άτομο πάντα είμαι ανοικτή σε νέες προτάσεις και ευκαιρίες, όταν αυτές δεν έρχονται σε σύγκρουση με τα «πιστεύω μου»!



2.            Άλλαξε η ζωή σου μετά την επιτυχία σου στο διαγωνισμό ομορφιάς;
Σίγουρα, η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό MISS TOURISM CYPRUS 2017 - MISS RUSSIAN TOURISM 2017 μου έδωσε την ευκαιρία για νέες προτάσεις στο χώρο αυτό  ωστόσο,  στον  τρόπος ζωής  μου δεν υπήρξαν σημαντικές αλλαγές.



3.            Αν σου έρθει πρόταση από το εξωτερικό θα την εκμεταλλευτείς;
Γενικότερα, μου αρέσει να εκμεταλλεύομαι τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην ζωή μου.  Γι’ αυτό τον λόγο θα ταξίδευα στο εξωτερικό, καθώς οι ευκαιρίες αυτές  από μόνες τους αποτελούν εμπειρίες ζωής!



4.            Μπορείς να κάνεις καριέρα ως μοντέλο στην Κύπρο;
         Αυτό, είναι κάτι το οποίο στην παρούσα φάση δεν γνωρίζω, η εξέλιξη της δικής μου πορείας στον χώρο είναι κάτι το οποίο θα αποδειχθεί μελλοντικά.



5.            Σου αρέσει η φωτογράφιση ή η πασαρέλα;
Δεν μπορώ να επιλέξω ένα από τα δύο! Αποτελούν δύο διαφορετικά πράγματα, ωστόσο περιλαμβάνουν  κοινά στοιχεία! 



6.            Οι άντρες πως σε αντιμετωπίζουν;
Αν αναφέρεστε στο πως με αντιμετωπίζουν οι άντρες μετά την απόκτηση του τίτλου MISS TOURISM CYPRUS 2017, θεωρώ ότι δεν έχει αλλάξει κάτι καθώς  η δική μου αντιμετώπιση  προς το αντίθετο φύλο παραμένει η ίδια.




7.            Είσαι σε σχέση αυτή την περίοδο;
Θα προτιμούσα να μην δώσω απάντηση σε μια τόσο προσωπική ερώτηση!



8.            Οι δικοί σου στηρίζουν την προσπάθειά σου;

Η οικογένεια μου, οι φίλοι μου και γενικότερα  όλοι όσοι  βρίσκονται στη ζωή μου, πάντα είναι δίπλα μου στηρίζοντας την κάθε μου προσπάθεια, πρόοδο και επιτυχία!