Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Ευρυδίκη Ιωάννου




Ένα νεαρό,  γοητευτικό και πολλά υποσχόμενο μοντέλο από την Πάφο, παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Πρόκειται για την Ευρυδίκη Ιωάννου η οποία έχει ξεκινήσει δυναμικά την πορεία της στο χώρο του μόντελινγκ. Ήδη έχει πάρει τον τίτλο  Best Body 2019. 
Διαβάστε τα όσα ενδιαφέρονται μας είπε. Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται να έχει μια πολύ καλή πορεία στο χώρο που διάλεξε.



   1.      Ευρυδίκη    είσαι από την Πάφο  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Ασχολούμαι με το μοντελινγκ ενάμιση χρόνο, είναι ένας χώρος ο οποίος μου προκαλεί ενθουσιασμό. Μέσω του μοντελινγκ έχω αποκτήσει περισσότερη αυτοπεποίθηση και έχω ενισχύσει την αυτοεικόνα μου. Στην μέχρι τώρα πορεία μου έχω λάβει μέρος σε διάφορες επιδείξεις μόδας και φωτογραφίσεις.  

2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Ναι, έχω λάβει μέρος στα Cyprus Fashion Models Awards όπου έχω πάρει τον τίτλο Best Body 2019. Επίσης συμμετείχα σε διάφορες επιδείξεις. Προς το παρόν δεν έχω ασχοληθεί με το χώρο αυτό στο εξωτερικό αλλά θα το ήθελα πολύ αν μου δινόταν η ευκαιρία. 

3.   Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις και γιατί;
Θέλω να ασχοληθώ και με τα δύο αλλά περισσότερο με την πασαρέλα. Πιστεύω ότι με την πασαρέλα ενισχύετε η αυτοπεποίθηση και ο δυναμισμός μου. Επιπλέον μου αρέσει να αναδεικνύω ρούχα διάφορων σχεδιαστών μέσω της πασαρέλας, νιώθω την αμεσότητα και τον ενθουσιασμό. Τέλος έρχομαι σε επαφή με περισσότερους ανθρώπους της μόδας.

4.     Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό στην Κύπρο;
Πιστεύω ότι μέρα με τη μέρα αυτός ο χώρος εξελίσσετε όλο και περισσότερο. Βρίσκεται σε υψηλότερα επίπεδα από παλαιότερα, αφού ακολουθεί πρότυπα εξωτερικού και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς βλέπω να εξελίσσετε το μέλλον μου στον τομέα αυτό ως μοντέλο. Χωρίς βέβαια να λέω πως ο χώρος αυτός στην Κύπρο δεν πρέπει να βελτιωθεί.


5.  Έχεις κάνει μαθήματα μόντελιγκ; Και αν ναι πού;
Ναι, έχω κάνει μαθήματα στη σχολή Catwalk Modelling School στη Πάφο. Είναι μια σχολή που έχει αρκετή πείρα στο μοντελινγκ. Θεωρώ ότι αυτή η σχολή με βοήθησε πολύ και ακόμα με βοηθάει, όχι μόνο στις πόζες και στο περπάτημα αλλά και στο να αγαπήσω τον εαυτό μου έτσι ακριβώς όπως είμαι.

 6.      Ποιες είναι οι αγαπημένες σου ανυμνήσεις από την μέχρι τώρα πορεία σου;
Μέχρι τώρα οι αγαπημένες μου αναμνήσεις είναι η πρώτη μου επίδειξη μόδας και τα καλλιστεία που έχω διαγωνιστεί πρόσφατα. Ήταν πρωτόγνωρες εμπειρίες για μένα, τα συναισθήματα μου ήταν ανάμεικτα αφού ένιωθα ανησυχία και άγχος αλλά ταυτόχρονα και ενθουσιασμό.

7.    Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Μου αρέσουν πολλά μοντέλα αλλά το αγαπημένο μου είναι η Alessandra Ambrosio. Τα χαρακτηριστικά που θα ήθελα να υιοθετήσω είναι το άριστο περπάτημα της και κάποια χαρακτηριστικά από την προσωπικότητα της. Σίγουρα όμως το κάθε άτομο έχει το δικό του χαρακτήρα.

8.  Ποιά θα ήταν η συμβουλή σου σε ένα άλλο νεαρό άτομο της Πάφου που θέλει να ξεκινήσει μαθήματα;
Έχει πολλά να κερδίσει από αυτό το χώρο. Θα αποκτήσει αυτοπεποίθηση και θα κάνει καινούριες γνωριμίες.

9.    Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο;
Είμαι μαθήτρια λυκείου και αυτή τη περίοδο εκτός από το μοντελινγκ ασχολούμαι και με το σχέδιο μιας και θέλω να το ακολουθήσω στο μέλλον.

10. Ο κόσμος της Πάφου πως σε αντιμετωπίζει για το μόντελινγκ;
Άλλαξε η ιδεολογία του κόσμου όσο αφορά το μοντελινγκ. Οι άνθρωποι είναι πιο ανοιχτόμυαλοι γι' αυτό και νιώθω αγαπητή σε αυτούς.