Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Μιχάλη Περικλέους. ΦΩΤΟ



Ο Μιχάλης Περικλέους από την Πάφο ασχολείται με το μόντελινγκ. Μίλησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ για την πορεία του στο χώρο, τα μελλοντικά του σχέδια, τις φωτογραφίσεις και τις επιδείξεις μόδας που έχει κάνεςι κι έχει λάβει μέρος, για τα μαθήματα που συνεχίζει αλλά και πως τον αντιμετωπίζει ο κόσμος. Ένα νέο παιδί που έχει να προσφέρει πολλά στο χώρο της μόδας. 


          1.   Μιχάλη είσαι από την Πάφο  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το μόντελινγκ το 2017 και είχα την ευκαιρία να ζήσω πολλές εμπειρίες και επίσης να μάθω πολλά πράγματα

2.     Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις και διάφορες επιδείξεις μόδας στην Κύπρο;
Ναι, έχω λάβει μέλος σε μερικά fashion show αλλά επίσης και φωτογραφήσεις για διαφορά καταστήματα.

3.    Τι σου αρέσει περισσότερο πασαρέλα ή φωτογραφίσεις και γιατί;
Εμένα μου αρέσει η πασαρέλα , παρόλο που είναι πιο κουραστικό από φωτογραφήσεις.  Είναι πιο διασκεδαστικό να περπατάς στην πασαρέλα

4.    Πόσο εύκολο ένας άντρας  μπορεί να μπει και να εξελιχθεί στον χώρο αυτό στην Κύπρο;
Δεν είναι ούτε δύσκολο αλλά ούτε εύκολο. Χρειάζεται υπομονή και να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου. Να πιστεύεις ότι  μπορείς να φτάσεις σε ψηλό επίπεδο

5.    Έχεις κάνει μαθήματα μόντελιγκ; Και αν ναι πού;
Ναι, πηγαίνω μαθήματα μόντελινγκ εδώ και 3 χρόνια στην σχολή Catwalk Modelling εδώ στην Πάφο

6.   Ποιες είναι οι αγαπημένες σου αναμνήσεις από την μέχρι τώρα πορεία σου;
Οι αγαπημένες μου αναμνήσεις είναι όλες οι πασαρέλες που έχω λάβει μέρος. Όλη η ετοιμασία και το άγχος για να βγεις στην πασαρέλα, και μόλις βγεις ακούγετε το κοινό και τα πολλά δυνατά φώτα στο τέλος του διαδρόμου, ένα συναίσθημα που μόνο ένα άτομο που ασχολείται με μόντελινγκ μπορεί να καταλάβει

7.    Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;   Όχι

8. Ποιά θα ήταν η συμβουλή σου σε ένα άλλο νεαρό άτομο της Πάφου που θέλει να ξεκινήσει μαθήματα; 
Η καλύτερη μου συμβουλή είναι απλά να ξεκινήσεις χωρίς να σκέφτεστε υπερβολικά το θέμα ή να σκέφτεστε τι θα πουν οι άλλοι

9.   Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο;
Ασχολούμαι κυρίως με την γυμναστική  αλλά μου αρέσει να παίζω και ηλεκτρική κιθάρα και ο στόχος μου είναι να πάρω το χάλκινο μετάλλιο στην Ναυαγοσωστική

10.   Ο κόσμος της Πάφου πως σε αντιμετωπίζει για το μόντελινγκ;
Στην αρχή το έβρισκαν γελοίο, αλλά δεν με πείραζε .Σύντομα σταμάτησαν όσο προόδευα βέβαια  στην καριέρα μου












Δεν υπάρχουν σχόλια: