Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

Δηλώνω Παρών!



                         Πάντα πίστευα ότι τα πράγματα αλλάζουν μέσα από τη συμμετοχική                              διαδικασία.

Θέλω να δω τον δήμο μας να γίνεται καλύτερος. Να προχωρά μπροστά. Με σχέδιο και αποφασιστικότητα.

Πάνω σε αυτό βασίστηκε και η απόφαση μου να διεκδικήσω την θέση του Αντιδημάρχου στον Δήμο της αγαπημένης μου πόλης  Πάφου.

Οι προκλήσεις που δημιουργεί η νέα μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι πάρα πολλές. Προκλήσεις οι οποίες καλούμαστε όλοι να αντιμετωπίσουμε με ευθύνη, προγραμματισμό και μεθοδικότητα.

Από την 1η Ιουλίου 2024, εισερχόμαστε στην καινούργια εποχή λειτουργίας των Τοπικών Αρχών.

Μια εποχή η οποία επιβάλλεται να εργαστούμε όλοι όσοι εκλεγούμε για τη διασφάλιση ενός οικονομικά βιώσιμού και αποτελεσματικότερου Δήμου, ενός Δήμου όπου θα μπορεί να προσφέρει περισσότερες και ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πολίτες αυτής της πόλης.

θέλω να δω ένα δήμο πιο έξυπνο, πιο πράσινο, πιο προσβάσιμο, πιο ανθρώπινο. Ένα δήμο που να ανταποκρίνεται σε όλες τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών. Να εργάζεται για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων του. Να κάνει την καθημερινότητα τους καλύτερη και πιο εύκολη.

Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα μοιράσει υποσχέσεις. Ποτέ δεν μου άρεσαν τα μεγάλα λόγια, τα πολλά θα, θα, ούτε οι λαϊκισμοί. Δεν συμπάθησα ποτέ μου, ούτε την αδράνεια αλλά ούτε τον εφησυχασμό. Η αλλαγή και η εξέλιξη των πραγμάτων εξαρτάται από τις πράξεις που αναλαμβάνουμε και εγώ δηλώνω παρών διεκδικώντας τη θέση του Αντιδημάρχου Πάφου ως η δική μου πράξη ευθύνης.

 

Για την Πάφο μας! Πράξη Ευθύνης.

 

ΑΓΓΕΛΟΣ ΟΝΗΣΙΦΟΡΟΥ (Υποψήφιος Αντιδήμαρχος Πάφου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: