Σάββατο 30 Μαρτίου 2024

Ο Δημήτρης Μαραγκός με την φίλη και πρώην συνεργάτιδα μου στο PAFOS TV Άντζυ Λουπέσκου

Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Πάφου Δημήτρης Μαραγκός παραχώρησε αποκλειστική τηλεοπτική συνέντευξη στην διακεκριμένη  Άντζυ Λουπέσκου. Καλή του φίλη και συνεργάτιδα στο PAFOS TV. Μια καταπληκτική συνεργασία.  Ο Δημήτρης Μαραγκός δήλωσε…

 

«Συναντηθήκαμε με την κ. Άντζυ Λουπέσκου, που έχουμε συνεργαστεί στο PAFOS TV.  Μου πήρε τηλεοπτική συνέντευξη η οποία θα μεταδοθεί σύντομα.  

Μιλήσαμε γενικά για την υποψηφιότητά μου, στα θέματα που θα δώσω έμφαση εάν εκλεγώ, αν και πάντα βοηθώ τον κόσμο και αναδεικνύω την Πάφο, στην οικογένειά του, μιας και προέρχομαι από πολύτεκνη οικογένεια με 9 αδέρφια αλλά και τις δύο κόρες μου,  την Γεωργία και την Αντιγόνη.

Φυσικά μιλήσαμε για το PAFOS TV, την εφημερίδα Αποκάλυψη και τον ραδιοφωνικό σταθμό POINT FM. Την  MARANGOS PRODUCTION και την MARAGOS MOBILE PHONE.

Σύντομα θα ενημερωθείτε για να δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη και τηλεοπτικά αλλά και μέσω του προσωπικού μου λογαριασμού στο Facebook».  





Δεν υπάρχουν σχόλια: