Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Μήνυμα υποψηφίου Δημάρχου Πάφου Φαίδωνα Φαίδωνος

"Δηλώνω παρών και καταθέτω την ανεξάρτητη υποψηφιότητά μου στην κρίση των συνδημοτών μου, με το όραμα για μια καλύτερη Πάφο που θα φροντίζει πρώτα απ'όλα τους πολίτες της.
Είμαι αισιόδοξος για το αύριο. Η πόλη διαθέτει αξιόλογους ανθρώπους που μπορούν να μετατρέψουν το όραμα σε πράξη. Να υπηρετεί ο Δήμος τους δημότες του και όχι τα συμφέροντα. Μπορούμε να τα καταφέρουμε με συλλογική και σκληρή δουλειά και με την στήριξη του κράτους.


Η στάση και η πορεία μου εγγυάται το ανεξάρτητο της παρουσίας μου και της υποψηφιότητάς μου. Εγγυάται την αποφασιστικότητα μου για την εξυγίανση και την κάθαρση.
Το μήνυμα μου απευθύνεται προς όλους τους δημότες. Είναι μήνυμα ανασύνταξης και ανόρθωσης, είναι μήνυμα αγώνα για την Πάφο που μας αξίζει. Είναι μήνυμα να καταστήσουμε την Πάφο το φωτεινό παράδειγμα μιας νέας αρχής.
Αυτόν τον αγώνα είμαι αποφασισμένος να τον δώσω με εντιμότητα, τόλμη και αποφασιστικότητα μαζί με τον κάθε ένα δημότη της Πάφου. Αυτό τον αγώνα σας καλώ να τον δώσουμε μαζί για να είμαστε και πάλι περήφανοι για την πόλη μας".



Δεν υπάρχουν σχόλια: