Στο πνεύμα αυτό, καρπούς αποδίδει η προσπάθεια ενημέρωσης του Δήμου σε δημοσιογράφους, bloggers και Γραφεία ΕΟΤ όπως το Γραφείο ΕΟΤ Σκανδιναβίας που δρομολογεί πολύ επιτυχημένα προγράμματα διαφήμισης.
Μετά την ανάδειξη της Σκοπέλου ως έναν από τους κορυφαίους Ελληνικούς προορισμούς για γαμήλιο τουρισμό από το δημοφιλές blog της καταξιωμένης δημοσιογράφου της Σουηδίας Αλεξάνδρα Πασχαλίδου, σειρά είχε η Φινλανδία να δώσει «ψήφο εμπιστοσύνης» στο νησί του Mamma Mia! Το έγκριτο θεματικό περιοδικό Γάμου HAAT (WEDDING) παρουσίασε στην έντυπη κα διαδικτυακή έκδοσή του, πολυσέλιδο ρεπορτάζ στο οποίο προτείνεται η Σκόπελος ανάμεσα στους ιδανικούς γαμήλιους προορισμούς της Ελλάδας!
Επιπλέον, περιοχές της Μαγνησίας προτείνει το σημαντικότερο ταξιδιωτικό περιοδικό της Σουηδίας RES https://res.se/artikel/grekland-valkomnar-varlden, ως τους πλέον καταλληλότερους Ελληνικούς προορισμούς να καλωσορίσουν τους τουρίστες, στη μετά covid εποχή. Σύμφωνα με το RES, η Σκόπελος αναδεικνύεται στη δεύτερη θέση για το ασύγκριτο φυσικό κάλλος της, τη συναρπαστική θέα, τα σμαραγδένια νερά και την ταύτιση με το διαχρονικό μιούζικαλ του Mamma Mia!
Αναφορικά με τα παραπάνω δημοσιεύματα και την εύστοχη προβολή που διασφαλίζεται, η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου Γιάννα Ευσταθίου σχολιάζει: «Ανάλογα με τη δυναμική της κάθε αγοράς, ξεδιπλώνουμε κάθε φορά μία σειρά μοναδικών χαρακτηριστικών που προσφέρει η Σκόπελος. Εξωτικοί γάμοι, Mamma Mia, γαστρονομία, πεζοπορία, ποδηλασία, θαλάσσιος τουρισμός, πολιτισμός και μοναστήρια είναι κουκίδες που ενώνουμε σε ένα πλάνο προβολής με κοινό γνώμονα τις φυσικές ομορφιές και τη covid-free πορεία της Σκοπέλου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου