Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

Κάηκε ζωντανή μαζί με τα δύο ανήλικα παιδιά της

 

Ραγίζει καρδιές ο τραγικός πατέρας της 32χρονης γυναίκας που έχασε τη ζωή της, μαζί με τα δυο της παιδιά στη φονική πυρκαγιά που ξέσπασε στο σπίτι της τα χαράματα της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη.

Υποβασταζόμενος από συγγενείς του, ο πατέρας έφτασε στο σπίτι όπου έμελε να γίνει κολαστήριο για την κόρη και τα εγγόνια του.

«Ήταν πολύ καλό κορίτσι η κόρη μου», δήλωσε με τρεμάμενη φωνή. «Ενημερώθηκα από έναν ξάδελφο της πρώην συζύγου μου και από μια γειτόνισσα. Επειδή ήμουν χωρισμένος είχα να δω τα παιδιά μου από το 2011. Δυστυχώς τα εγγόνια μου δεν τα έχω γνωρίσει ποτέ».
Ο ίδιος δήλωσε σε κλίμα οδύνης ότι εκείνος μεγάλωσε το παιδί του.

«Έμαθα ότι πήρα φωτιά το σπίτι. Είμαι συγκλονισμένος. Είμαι και άνθρωπος με καρδιακά προβλήματα. Πήρα ηρεμιστικό για να έρθω. Το παιδί μου εγώ το μεγάλωσα. Εγώ το έλουζα και το σπούδασα».

Αύριο θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της μητέρας και των παιδιών που καήκαν ζωντανοί μέσα στο σπίτι τους στη Θεσσαλονίκη.

Από νωρίς το πρωί, έξω από το σπίτι που έγινε το τραγικό συμβάν, βρίσκεται η Νιγκι, το σκυλί της οικογένειας. Γείτονες της φέρνουν φαγητό και νερό ενώ εκείνη μπαίνει συνέχεια στην αυλή του σπιτιού, που καταστράφηκε ολοσχερώς και ξανά βγαίνει για να κάτσει στο πεζοδρόμιο.

Την ίδια ώρα συντετριμμένοι είναι οι κάτοικοι στη Νέα Μαγνήσια του δήμου Δέλτα, απο τον τραγικό θάνατο που βρήκαν τα δυο παιδιά, ηλικίας 11 και 8 ετων και η 32χρονη μητέρα τους, όταν η μονοκατοικία στην οποία διέμεναν, τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα.
Όπως λένε, η οικογένεια αγόρασε πρόσφατα το σπίτι, μια παλιά μονοκατοικία, το ανακαίνισε και διέμενε στη γειτονιά από το περασμένο καλοκαίρι.

«Έχουμε σοκαριστεί. Μας ειδοποίησαν ότι καιγόμαστε από τη γειτονιά. Βγήκαμε έξω και είδαμε το σπίτι, δίπλα ακριβώς, να καίγεται ολόκληρο. Τρόμαξα, οι φλόγες ήταν πολύ μεγάλες», αναφέρει κάτοικος της περιοχής και συγκινημένος προσθέτει: «οι πυροσβέστες βρήκαν μέσα τη μητερα και τα παιδιά απανθρακωμένα».
Από νωρίς το πρωί, συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ είναι στο σημείο, καθώς από την πυρκαγιά σημειώθηκε διακοπή στην ηλεκτροδότηση. Τοποθετούν νέα κολώνα ηλεκτροδότησης διότι αυτή που βρισκόταν έξω από το σπιτι κάηκε. Σύμφωνα με το συνεργείο, έχει ήδη αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση στην περιοχή.
Η μητέρα και τα δύο ανήλικα παιδιά της, σύμφωνα με τους πυροσβέστες δεν πρόλαβαν να βγουν από τη μονοκατοικία γιατί εγκλωβίστηκαν από τη φωτιά και τους καπνούς όταν κατέρρευσε η οροφή του σπιτιού.
Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο ότι η φωτιά ξέσπασε από θερμαντικό σώμα που είχε αναμμένο η 32χρονη μητέρα για να ζεστάνει τα δυο ανήλικα παιδιά της 11και 8 ετών.

Στο σημείο έχουν φτάσει συγγενείς των θυμάτων όπου δεν μπορούν να πιστέψουν πως χάθηκαν τρεις ζωές από τη μια στιγμή στην άλλη.

Συντετριμμένος είναι ο πατέρας της οικογένειας, ο οποίος έλειπε σε ταξίδι μιας και είναι επαγγελματίας οδηγός. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: