Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Κατερίνα Ντίνου «Το τραγούδι της Αλένιας»

 

Το τραγούδι που συνοδεύει το βιβλίο της Σκοπελίτισσας τραγουδοποιού, που κυκλοφορεί σε λίγες μέρες από τις εκδόσεις Υδροπλάνο και μας συστήνεται για πρώτη φορά ως συγγραφέας


«Το τραγούδι της Αλένιας» είναι το νέο τραγούδι της πολυδιάστατης δημιουργού Κατερίνας Ντίνου, ένα τραγούδι μοναδικής ευαισθησίας και έμπνευσης.

Η Κατερίνα Ντίνου, γράφει στίχους, μουσική και ερμηνεύει εξαιρετικά το τραγούδι της, όπως κάνει χρόνια τώρα και μας φανερώνει με εμφατικό και ιδιαίτερο τρόπο, πόσο σημαντική τραγουδοποιός είναι.



Η μελωδία αποδίδεται με τον ήχο μιας κιθάρας, από τα χέρια του μεγάλου κιθαριστή Μανόλη Ανδρουλιδάκη. «Το τραγούδι της Αλένιας» είναι μια υπέροχη ωδή στην κιθάρα και συμπληρώνει το πρώτο βιβλίο της Κατερίνας Ντίνου με τίτλο «Η Βασίλισσα και η Αλένια» - μια αληθινή ιστορία, με εικονογράφηση της Ιωάννας Γούλα.

Το τραγούδι κυκλοφορεί μαζί με το βιβλίο της δημιουργού, από τις εκδόσεις Υδροπλάνο και ψηφιακά από τον Μετρονόμο.


Μουσική, στίχοι, ερμηνεία: Κατερίνα Ντίνου
Από το βιβλίο της Κατερίνας Ντίνου: «Η βασίλισσα και η Αλένια»
Εκδόσεις Υδροπλάνο
(Μετρονόμος 2022)

Στίχοι: Σε γνώριζα πριν να σε δω σ' είδα πριν σε γνωρίσω κορμί μου ανεμίσιο καμπυλοστολιστό. Είχα τα χέρια μου ανοιχτά για σένα μόνο θέση εγώ κι εσύ στη μέση μαζί σε μια αγκαλιά. Σε άπλωνα σε μουσικές χιλιοτραγουδισμένες ανάσες μου κομμένες ολόκληρες ζωές. Με της ροδιάς μου τον ανθό σε στόλιζα τα βράδια κι έκρυβα τα σκοτάδια να βλέπεις ουρανό. Μα εκεί στη μέση τ' ουρανού που χόρευα μαζί σου άνοιξαν της αβύσσου οι πόρτες του κακού. Πάνω σου απλώθηκε σκιά από της γης το χώμα εγώ πια δίχως σώμα κι εσύ χωρίς καρδιά. Μα σου 'χα αφήσει φυλαχτό την παιδική μου πένα ολόχρυση καδένα φορούσες στο λαιμό. Τη σκόρπαγες μες τον καιρό φώναζες τ' όνομά μου μικρή βασίλισσά μου για να σε ξαναβρώ. Σε γνώριζα πριν να σε δω σ' είδα πριν σε γνωρίσω κορμί μου ανεμίσιο καμπυλοστολιστό. Κιθάρα : Mανόλης Ανδρουλιδάκης
Ηχογράφηση - μίξη - mastering: Θανάσης Γκίκας, Studio mythos

Δεν υπάρχουν σχόλια: