Σάββατο 13 Απριλίου 2013

67χρονη ντύνεται νυφούλα και παντρεύεται κατά πολύ νεότερό της. ΦΩΤΟ

Η 67χρονη Joan Lloyd από το Αbergele της βόρειας Ουαλίας πρόκειται να ξαναγευτεί την εμπειρία του γάμου στην αγκαλιά ενός 29χρονου νεαρού, θέλοντας να ικανοποιήσει την ευχή που της είχε δώσει ο σύζυγός της λίγο πριν πεθάνει.


Αφού, λοιπόν, την προέτρεψε να κάνει αυξητική στήθους, τη συμβούλευσε να φτιάξει ξανά τη ζωή της, αυτή τη φορά με ένα νεότερο άντρα.  Και η συνταξιούχος Joan του έκανε τη χάρη!




Η 67χρονη γνώρισε τον 29χρονο Phil Absolom στο facebook και ερωτεύτηκαν. Παρά την πολύ μεγάλη διαφορά ηλικίας, παραδέχονται πως έχουν ενεργή σεξουαλική ζωή και πρόκειται να επισφραγίσουν τον έρωτά τους στα Κανάρια Νησιά.

joan lloyd phil absolom

«Δεν πίστευα ποτέ ότι θα ξαναπαντρευόμουν, όμως ακολουθώ την καρδιά μου. Θέλω να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου μαζί του. Ήτανε γραφτό. Ταιριάζουμε τόσο πολύ» είπε η ίδια στη Daily Mail.

«Σοκαρίστηκα όταν ο David μου είπε να βρω έναν μικρότερο. Όμως ξέρω ότι ήθελε να χαρώ τη ζωή μου. Μου είπε ότι μου άξιζε. Ξέρω ότι θα ήταν περήφανος για μένα τώρα» προσέθεσε.

  

Ο νεαρός γαμπρός δήλωσε: «Η μέλλουσα σύζυγός μου έχει μια καταπληκτική εικόνα και φαίνεται πολύ νεότερη από ότι είναι στην πραγματικότητα. Είχα σχέσεις με μεγαλύτερες γυναίκες στο παρελθόν, η Joan όμως είναι η γυναίκα που πάντα έψαχνα. Εξάλλου η ηλικία είναι μονο ένας αριθμός».


το πρώτο θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: