Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Η σεξοβόμβα από την Βραζιλία. ΦΩΤΟ


Στο εξώφυλλο του γνωστού αντρικού περιοδικού«Maxim» της πορτογαλικής έκδοσης φιλοξενείται η Βραζιλιάνα καλλονή Milena Cardoso, η οποία έγινε γνωστή στο χώρο της μόδας από τη συνεργασία της με τον Karl Lagerfeld. 




Η Cardoso κάνει διεθνή καριέρα και θεωρείται ως ένα από τα πιο καλοπληρωμένα τοπ μόντελ. Σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την αγάπη της στη μόδα αλλά τη συνεργασία της με τον Γάλλο μόδιστρο: 

«Οι αγαπημένες μου πόλεις για ψώνια είναι η Νέα Υόρκη, πρώτα από όλα, και μετά το Μιλάνο, η Μπαρτσελόνα, το Παρίσι και το Λονδίνο. Μου αρέσει να ψωνίζω σε καταστήματα με vintage ρούχα και δεν ξοδεύω ποτέ πολλά χρήματα για να πάρω κάτι που είναι γνωστής φίρμας. Δεν φεύγω ποτέ από το σπίτι μου χωρίς να φοράω μάσκαρα και θεωρώ τη συνεργασία μου με τον Lagerfeld το μεγαλύτερο δώρο που μου δόθηκε μέχρι τώρα. Εργάστηκα δίπλα του για ένα χρόνο. Είναι μοναδικός και επαγγελματίας».


περισσότερες φώτο ΕΔΩ!

το πρώτο θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: