Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Η Ireland Baldwin ποζάρει με μαγιό. ΦΩΤΟ



Τα  πρώτα της βήματα στο χώρο του μόντελινγκ κάνει η όμορφη κόρη του ηθοποιού Alec Baldwin και της Kim Basinger, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Twitter ότι υπέγραψε συμβόλαιο με τα αμερικανικά πρακτορεία μοντέλων Two Management και IMG Models.








Η 17χρονη Ireland έκανε πρόσφατα και την πρώτη της επίσημη φωτογράφηση σε πολυτελές σκάφος στον ποταμό Hudson στη Νέα Υόρκη ποζάροντας με μαγιό για τη «New York Post», παρά την κακή σχέση του πατέρα της με την εφημερίδα. 





Όταν μάλιστα ρωτήθηκε για αυτό η 17χρονη είπε:«Εκείνος έχει τις δικές του υποθέσεις κι εγώ τις δικές μου. Εκείνος είναι εκείνος κι εγώ είμαι εγώ. Ξέρω ότι έχει κάνει πράγματα στο παρελθόν για τα οποία έχει μετανιώσει αλλά τώρα πια το παρελθόν είναι παρελθόν».


το πρώτο θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: