Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Αμαλία Χαραλάμπους από την Λεμεσό


Η Αμαλία Χαραλάμπους από την Λεμεσό ασχολείται τα τελευταία χρόνια, επαγγελματικά με το μόντελινγκ.
Λατρεύει αυτό που κάνει και έχει βάλει στόχους να φτάσει ψηλά.
Στην συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, αναφέρθηκε στην έως τώρα πορεία της αλλά και στα μελλοντικά της σχέδια.
Για μένα μόντελιγκ σημαίνει ένας κόσμος ομορφιάς αλλά  γεμάτος απαιτήσεις  που πρέπει να μπορείς να το στηρίζεις  και να το νιώθεις, δήλωσε χαρακτηριστικά.


                   1. Αμαλία  είσαι από την Λεμεσό  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία μου στο χώρο.  Άρχισα να ασχολούμαι με το μοντελιγκ από  12 χρόνων. Αρχικά σε ένα πρακτορείο στην Λεμεσό . Αγαπώ ιδιαίτερα αυτό τον χώρο   και δουλεύω επαγγελματικά τα τελευταία 2 χρόνια.



                   2.  Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Έχω λάβει μέρος σε κάποιες επιδείξεις μόδας. Για την συνέχεια  θα ήθελα να λάμβανα μέρος σε διοργανώσεις καλλιστείων σε Κύπρο και γιατί όχι και στο εξωτερικό.


 
3.                   Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Miss personality 2013.



4.                   Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Δεν θα ήθελα να αποκλείσω  ένα από τα δυο. Και τα δύο μου αρέσουν και μπορώ να τα κάνω.

5.                   Τι σημαίνει για σένα το μόντελινγκ;
Για μένα μοντελιγκ σημαίνει ένας κόσμος ομορφιάς αλλά απαιτητικός που πρέπει να μπορείς να το στηρίζεις  και να το νιώθεις.



6.                   Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Δεν έχω προτάσεις αλλά θα ήθελα  να εργαστώ αν μου δινόταν η ευκαιρία στο εξωτερικό.



7.                   Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Υπάρχουν περιορισμοί.  Δεν μπορείς εύκολα να κάνεις καριέρα στην Κύπρο.



8.                   Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
θαυμάζω ιδιαίτερα την cara delevingne

9.                   Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Το κάνω  επαγγελματικά εδώ και 2 χρόνια αν και πιστεύω πως η καλύτερη σπουδή είναι η εμπειρία που αποκτάς σε αυτό το χώρο.



10.               Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Είμαι μαθήτρια. Ασχολούμαι αρκετά με τα μαθήματα μου γιατί έχω στόχους για το μέλλον

11.               Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;
Πιστεύω είμαι μικρή για να ομολογήσω πως με αναγνωρίζουν σαν μοντέλο . Είναι λογικό πως όταν κάποιος μπει στο χώρο και πετύχει  έχει περισσότερους θαυμαστές. Θαυμαστές  θα μπορούσα να πω πως έχω!!



12.               Οι δικοί σου άνθρωποι σε στηρίζουν σε αυτή σου την προσπάθεια;

Δεν θα μπορούσα να έχω καλύτερη στήριξη.  Είναι διπλά μου, με ακλουθούν σε ότι στόχο έχω και μου δίνουν δύναμη να συνεχίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: