Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Ραφαέλλα Κολιανδρή. Θέλω να κτίσω την δική μου ιστορία στο μόντελινγκ



Η πολύ νεαρή σε ηλικία,  Ραφαέλλα Κολιανδρή από την Λευκωσία έχει αρχίσει να ασχολείται με το μόντελινγκ και θέλει να πετύχει στον χώρο αυτό.
Σε συνέντευξη που  παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ,  μετά  την  συγκατάθεση των γονιών της,   η Ραφαέλλα μας ανέφερε ότι, παρακολουθεί μαθήματα μόντελινγκ και λατρεύει την πασαρέλα.
Είναι ο χώρος, όπως λέει, που θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά γιατί έχει να προσφέρει πολλά.  
 

            Ραφαέλλα  είσαι από την Λευκωσία και αν και πολύ  νεαρή,  ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Άρχισα πριν από 1,5 χρόνο και ναι αν και σε πολύ νεαρή ηλικία έκανα κάποια fashion shows και φωτογραφίσεις. Επίσης μετά από casting μπήκα και στην ομάδα CY casting.


         Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Όχι δεν έχω κάνει πράγματα στο εξωτερικό λόγου ηλικίας αλλά έχω λάβει μέρος σε διάφορα fashion shows.



  Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις;  Θες να ασχοληθείς επαγγελματικά;
Μου αρέσουν και τα δύο πάρα πολύ αλλά αν θα έπρεπε να επιλέξω θα διάλεγα την πασαρέλα.  Ναι αυτός είναι ο στόχος μου να πετύχω επαγγελματικά σε Κύπρο και εξωτερικό ως μοντέλο.


 Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Δύσκολο να πετύχεις στην Κύπρο μια μεγάλη καριέρα ειδικά στην ηλικία που είμαι εγώ.


 Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις; 
Θαυμάζω πολλά μοντέλα αλλά θα ήθελα να είμαι ένα μοναδικό και πρωτότυπο μοντέλου, δηλαδή να κτίσω τη δική μου ιστορία.


  Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Πηγαίνω στη σχολή Galaxy model agency οπού παρακολουθώ μαθήματα


Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;

Είμαι μαθήτρια σχολείου και ασχολούμαι εκτός από το μόντελινγκ  με το tennis όχι όμως επαγγελματικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: