Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Ο Γιάννης Τζώρτζης θυμάται την "Κληματαριά" από την δεκαετία του ΄60 μέχρι σήμερα


Ο φίλος Γιάννης Τζώρτζης (κέντρο) θυμάται την "Κληματαριά" από την δεκαετία του 1960 και γράφει ενδιαφέροντα πράγματα. Από τον ιδιοκτήτη Σπύρο Μιχαήλ, τον Χρίστο Κοσμά, τον Γιάννη Καβούρη και τον Δημήτρη Καβούρη. Τα έζησε όλα από κοντά, τα είδε από πρώτο χέρι και έκανε μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.   
Διαβάστε στη συνέχεια τα όσα ενδιαφέροντα γράφει ...

"ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΝ ΨΙΘΥΡΟΙ ΠΩΣ Η ,,ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ,, ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΒΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ, ΕΦΗΜΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ,,ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ,, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΟΠΩΣ ,,ΤΕΛΟΣ,, Η ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΡΗ ΕΝΟΙΩΣΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΝΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΟΛΙΔΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΥΠΗΡΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ.
 ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ,,ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ,, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60 ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕ Ο κ. ΣΠΥΡΟΣ ΜΙΧΑΗΛ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΟ ,,ΚΥΚΝΟΣ,, ΚΑΙ ΕΦΕΡΝΕ ΤΙΣ ΓΑΛΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΒΑΔΙΩΤΙΣΣΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΡΑΔΥΑ ΞΕΜΠΑΡΚΑΡΑΝΕ ΣΤΗΝ ,,ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ,, ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΤΖΟΥΚ ΜΠΟΞ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΝ ΡΟΚ ΕΝ ΤΡΟΛ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΩΡΟ ΧΟΡΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΡΕΧΑΝΕ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ,, που θα παει θα μεγαλωσουμε και εμεις!!!!!!!.... ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ !!!!!!!!,,, Ε ΜΟΙ Ε ΤΟΙ ΠΑΜΕ ΣΑΠΕΡΑ,,,,,,.!!!!!!!!


ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΜΠΑΡΠΑ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΣΜΑΣ , ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΛΑΙΚΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΒΟΥΡΗ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤO BLOG ,, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΠΟΡΑΔΕΣ,, ΤΟ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΕΟΣ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΘΕΛΗΣΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΙΜΙΣΕΙ (ενα απο τα πιο δυσκολα επαγγελματα εστιατορας η καφετζης το γνωριζω το δευτερο γιατι ο πατερας μου ειχε καφενειο στην παραλια) (πρεπει να εχεις μεγαλη κοιλια να καταπινεις τα λογια που λενε οι πελατες) ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΕΥΣΤΙΚΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ,,GOURMET,,.



ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΛΒΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΧΝΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΥΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΗ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΒΟΥΡΗ. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΤΑΝ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ η ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ Η ΠΡΩΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΗΤΑΝ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΒΟΥΡΗΣ.?


ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΠΕΛΙΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΟΡΦΑΝΟΥΣ..... ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ ...... ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ"..