Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Σαλώμη Περικλέους



Νεαρό μοντέλο από την Πάφο η Σαλώμη Περικλέους. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ μας μίλησε για την πορεία της στο χώρο του μόντελινγκ, για τους στόχους της, τα πρότυπά της  αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε. Αν και μαθήτρια ακόμη η Σαλώμη,δίνει συμβουλές σε κοπέλες που θέλουν να ασχοληθούν τώρα με το μόντελινγκ.


   1.     Σαλώμη   είσαι από την Πάφο  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Στο χώρο αυτό της μόδας έχω μπει από τα 13 μου και τώρα είμαι σχεδόν 16. Κατά τη διάρκεια της πορείας μου έχω κάνει πολλές φωτογραφίσεις και πασαρέλες και πιστεύω έχω εξελιχθεί αρκετά μέχρι τώρα.



2. Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Προς  το παρόν έχω λάβει μέρος σε επιδείξεις μόδας μόνο εντός της Κύπρου, αλλά σκοπεύω στο μέλλον να αναπτυχθώ και να φτάσω ως και στο εξωτερικό. Οι περισσότερες πασαρέλες που έχω κάνει είναι σε συνεργασία με καταστήματα και  σχεδιαστές .


3.   Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις και γιατί;
Προσωπικά ως μοντέλο εγώ θα ήθελα να ασχοληθώ εξίσου με την πασαρέλα όσο και με τις φωτογραφίσεις γιατί πιστεύω πως το ένα βοηθάει το άλλο. Και τα δυο έχουν τις δυσκολίες τους αλλά ένα σωστό μοντέλο πρέπει να τις ξεπερνά και να παραδίδει τα καλύτερα.



4.     Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό στην Κύπρο;
Από την εμπειρία μου έχω να πω πως είναι αρκετά δύσκολο να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο της μόδας στην Κύπρο για διάφορους λόγους. Για παράδειγμα δεν υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες εδώ όσες υπάρχουν στο εξωτερικό, άρα μόλις υπάρξει κάποια ευκαιρία πρέπει να την αρπάξεις. Ασφαλώς πως και με την θέληση και το σωστό σκεπτικό είναι δυνατό.



5.  Έχεις κάνει μαθήματα μόντελινγκ; Και αν ναι πού;
Όπως σας έχω πει νωρίτερα ξεκίνησα μαθήματα μόντελινγκ στα τα 13 μου στην σχολή catwalk modeling school με την υπέροχη δασκάλα μας Νατάλια Μαυρομουστακη.



6.      Ποιες είναι οι αγαπημένες σου αναμνήσεις από την μέχρι τώρα πορεία σου;
Δεν μπορώ να πω πως έχω κάποιες συγκεκριμένες αγαπημένες μου αναμνήσεις αλλά θα μπορούσα να πω πως η αγαπημένη μου στιγμή κάθε φορά που βγαίνω σε μια πασαρέλα, είναι μόλις βγω στο κοινό και ακούω τα χειροκροτήματα. Όμως μπορώ να μοιραστώ πως η αγαπημένη μου φωτογράφιση ήταν η υποβρύχια μου φωτογράφιση που έκανα με τον Κώστα Κωνσταντίνου.



7.    Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Πρότυπα ως μοντέλα έχω την Winnie Harlow επειδή με εκπλήσσει το ποσό διαφορετική είναι και το αντιπροσωπεύει άφοβα, έτσι και εγώ στοχεύω να μπορώ να αντιπροσωπεύω τον εαυτό μου όσο διαφορετικός και να είναι από τα «τέλεια πρότυπα», αλλά και το Victoria’s Secret Angel Romee Strijd γιατί με  εντυπωσιάζει η τελειότητα και άνεση της που μεταδίδει σε κάθε πασαρέλα και φωτογράφιση που κάνει.



8.  Ποιά θα ήταν η συμβουλή σου σε ένα άλλο νεαρό άτομο της Πάφου που θέλει να ξεκινήσει μαθήματα;
Η συμβουλή μου, επειδή είναι σίγουρο πως θα τους φανεί δύσκολο στην αρχή, είναι αν το θέλουν αρκετά, να μην τα παρατήσουν με την πρώτη δυσκολία αλλά να κρατηθούν μέχρι να δουν επιτυχία στις προσπάθειες τους. Επίσης στα μαθήματα αν κάνουν ότι τους λένε και ακλουθούν εύκολα οδηγείς θα τους φανεί πολύ πιο εύκολο.



9.    Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο;
Αυτή την περίοδο είμαι μαθήτρια Β’ λυκείου αλλά και παράλληλα φοιτώ τέχνη. Επίσης ως πριν λίγους μήνες ήμουν και χορεύτρια μπαλέτου για 13 χρόνια.



10.  Ο κόσμος της Πάφου πως σε αντιμετωπίζει για το μόντελινγκ;
Μόλις ξεκίνησα το μόντελιγκ δεν με αντιμετώπισαν και πολύ εύκολα γιατί ήταν ο καιρός που μόλις είχε αρχίσει να εξελίσσεται η Πάφος στον χώρο της μόδας. Άρα ήταν λογικό να υπάρχουν κάποιες κρίσεις δεξιά και αριστερά, όμως δεν το άφησα να με σταματήσει και προχώρησα ως εδώ που είμαι τώρα. Τελευταίος όμως είναι πολύ καλύτερα. Έχει γίνει πιο φυσιολογικό φαινόμενο να γίνεσαι μοντέλο.



Το φωτογραφικό υλικό παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ η Σαλώμη Περικλέους