Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

Έβαλαν στο φούρνο κι έκαψαν το εγγόνι τους

Φρικτό θάνατο βρήκε ένα αγόρι 11 μηνών στην επαρχία Khakassia της Ρωσίας.

Σύμφωνα με τη βρετανική Mirror, η Viktoria, η 20χρονη μητέρα του είχε αφήσει το άτυχο αγόρι στους γονείς της για να το προσέχουν. 
Όταν επέστρεψε στο σπίτι βρήκε το παιδί της νεκρό και καμένο μέσα στον φούρνο.

«Η γιαγιά και ο παππούς υπό την επήρεια αλκοόλ σκότωσαν το μωρό. Μέλος της οικογένειας βρήκε το άψυχο σώμα του μέσα στο φούρνο», αναφέρεται σε ανακοίνωση της αστυνομίας.
Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, τόσο η 42χρονη γιαγιά του αγοριού όσο και ο 47χρονος παππούς του έχουν συλληφθεί, κατηγορούνται για δολοφονία ανηλίκου και αντιμετωπίζουν ποινή ισόβιας κάθειρξης.
«Αναπαύσου αγαπημένε μου γιε. Ο πόνος μου είναι αβάστακτος κάθε λεπτό. Πώς θα συνεχίσω χωρίς εσένα; Δεν μπορώ να σε αγκαλιάσω.
Μόνο τις φωτογραφίες σου έχω. Βλέπω τις φωτογραφίες σου και μου χαμογελάς. Μου λείπεις τόσο πολύ γιε μου. Σε παρακαλώ έλα στα όνειρα μου για να σε δω. Το ξέρω ότι πλέον βλέπεις τα πάντα γιατί πετάς ψηλά», έγραψε μεταξύ άλλων η 20χρονη μητέρα.