Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020

Η Τατιάνα μας καλεί να αθληθούμε!!! ΦΩΤΟ

 

Το γοητευτικό και πανέμορφο μοντέλο Tatiana Yakusheva βρίσκεται στη Λεμεσό, μας καλημερίζει, φορά τις φόρμες του και μας καλεί να αθληθούμε. Η Τατιάνα έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook...

 

"Καλημέρα φίλοι μου!

Θέλω να σας  μιλήσω για τον αθλητισμό.  Ποιο άθλημα καταλαμβάνει τη ζωή σας; Διαβάζετε; Ποια αθλήματα προτιμάτε;

Με την άφιξη μου στην Κύπρο, άρχισα να αφιερώνω περισσότερο χρόνο στον εαυτό μου, να κάνω περισσότερα αθλήματα. Άρχισα να κάνω περισσότερο cardio, κολύμπι, τένις, ξεκίνησα να πηγαίνω στο Pilates και να κάνω διατάσεις. Επίσης περισσότεροι φίλοι αθλητές εμφανίστηκαν στη ζωή μου. Αυτό πραγματικά με βοήθησε να μην σταματήσω.

Για παράδειγμα, υπάρχουν μέρες που δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα.  Κάτι τέτοιο συνέβη χθες. Τηλεφώνησα σε φίλο μου και μου είπε βάλε τα αθλητικά σου παπούτσια,  αθλητική στολή και βγες από το σπίτι.. Πραγματικά δούλεψε. Περπάτησα κατά μήκος της θάλασσας, ο ήλιος έλαμπε. Πήρα ενέργεια από τον ήλιο, παρακολουθώντας άλλους ανθρώπους. Όλοι είχαν χαρούμενα πρόσωπα.. Περπάτησα την απόσταση περισσότερο από το συνηθισμένο, έκανα ασκήσεις stretching δίπλα στη θάλασσα και κατέληξα πολύ ευχαριστημένη με τον εαυτό μου, γιατί μπόρεσα να τον ξεπεράσω..

Έχετε κίνητρο από τους φίλους σας;

Να έχετε μια υπέροχη μέρα"!!










Δεν υπάρχουν σχόλια: