Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

Σταυρούλα Μαρτσούκου … Τζάκσον. Λατρεύω τη μουσική και το χορό

Η χορεύτρια,  που πλαισιώνει τηλεοπτική εκπομπή με την εμφάνισή της, Σταυρούλα Μαρτσούκου, μίλησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ για όλους και για όλα.

Αναφέρθηκε στην εκπομπή του astra tv, pame live, που λαμβάνει μέρος, στο χορό που λατρεύει, στο ψευδώνυμό της Τζάκσον, στο ενδεχόμενο να λάβει μέρος σε ριάλιτι που δήλωσε συμμετοχή αλλά και στα προσωπικά της. 

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται κάθε επιτυχία στα επαγγελματικά και προσωπικά της. 

 

-Σταυρούλα Χρόνια Πολλά. Λαμβάνεις μέρος στην εκπομπή του astra tv, pame live. Πες μας μερικά πράγματα γι αυτό. Ποιος ο ρόλος σου, από πότε είσαι σε αυτή την εκπομπή, τι είδους εκπομπή είναι κλπ.

Χρόνια πολλά με υγεία !! Ναι εμφανίζομαι στην εκπομπή pame live που εκπέμπει το κανάλι astra tv .. Πλαισιώνω το πάνελ και χορεύω μιας και αυτή είναι η δουλειά μου, ο χορός !! Συμμετέχω στην εκπομπή  τους τελευταίους μήνες.  Το θέμα της εκπομπής είναι μουσική, χορός, διασκέδαση με τοπικούς καλλιτέχνες αλλά και γνωστούς στο είδος!! Είναι ψυχαγωγική εκπομπή το pamelive!! 

 

-Ποιος σε βοήθησε για να ξεκινήσεις στην τηλεόραση; Είναι κάτι που σε ευχαριστεί ο χώρος της TV; Στοχεύεις να συνεχίσεις και γιατί όχι να πας σε κάποιο κανάλι Πανελλαδικής  εμβέλειας;

Ο κ.Τσιτσιπας μου πρότεινε να συμμετέχω.  Είναι ο κεντρικός παρουσιαστής της εκπομπής εδώ και χρόνια !! Ναι μου αρέσει η τηλεόραση γιατί όχι και σε νέες προτάσεις εάν μου ταιριάζει ο χώρος, φυσικά πάνω σε αυτό το style εκπομπής ...είμαι ανοιχτή στο άμεσο μέλλον !!

 

-Είχες προτάσεις και στο παρελθόν για τηλεόραση, κι αν ναι γιατί δεν είχαν αίσιο αποτέλεσμα;

Ναι είχα ξανά πρόταση και συγκεκριμένα από τον ίδιο παρουσιαστή αλλά λόγω υποχρεώσεων δεν ήθελα να συμμετέχω ..βασικά λόγου συγκυριών θα έλεγα !!

 

- Είσαι από την Πελοπόννησο. Γεννήθηκες και μεγάλωσες στα Φάρσαλα. Ζεις στην όμορφη Καρδίτσα . Πως προέκυψαν όλα αυτά;

Η  καταγωγή μου είναι από την όμορφη Πελοπόννησο .. ο πατέρας μου υπηρέτησε θητεία στα Φάρσαλα και προέκυψε ένας έρωτας μεγάλος. Στην συνέχεια γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Φάρσαλα στην πόλη του Αχιλλέως!! Στην Καρδίτσα ζω εδώ και 12 χρόνια περίπου .. ήρθα ένα βράδυ και μένω 12 χρόνια … απίστευτο ;; Μου αρέσει η ηρεμία και ο κόσμος εδώ στην Καρδίτσα… είναι απλός φιλόξενος ... όπως η εφημερίδα σας !!

 

- Σταυρούλα Μαρτσούκου και το ψευδώνυμο σου είναι Τζάκσον. Φαντάζομαι, θαύμαζες τον  Μάικ Τζάκσον ως χορευτή, έτσι;

Από μικρό κοριτσάκι μου άρεσε για πρώτη φορά που άκουσα τον βασιλιά της ποπ ..αυτόν τον θρύλο που δεν θα ξεχαστεί ποτέ στο πέρασμα του χρόνου !! Λατρεύω την μουσική του τον χορό του. Είναι είδωλο και θεός μου ο Τζάκσον !!

 

-Πες μας μερικά πράγματα για το χορό. Από πότε χορεύεις, αν έχεις κάνει σπουδές και τι σημαίνει για σένα ο χορός;

Έτσι ξεκίνησα να χορεύω .. είμαι αυτοδίδακτη !!! Ο χορός είναι ζωή για μένα. Φυσικά χωρίς χορό δεν έχει χρώμα η ημέρα μου .. Ναι το Τζάκσον είναι το ψευδώνυμο μου και όλοι έτσι με γνωρίζουν με φωνάζουν εδώ και χρόνια για λόγους ευνόητους!!

 

-Μπορεί να σε δούμε και σε κάποιο ριάλιτι που έχει σχέση με το χορό;

Είμαι ανοιχτή σε ριάλιτι... θα πήγαινα εννοείται. Έχω δηλώσει ήδη συμμετοχή σε ένα νέο. Έχει γίνει συνέντευξη και περιμένω το οκ !! Λόγω των μέτρων υπάρχει μια δυσκολία.  Θα δούμε!

 

-Με τα προσωπικά σου, πως είσαι αυτή την περίοδο;

Είμαι ελεύθερη και ωραία που λένε .. στο παρελθόν είχα δυνατό δεσμό για χρόνια αλλά κατέληξε στον Καιάδα .. οπότε τώρα απολαμβάνω την πλήρη ελευθερία μου !!

 

-Σκέφτεσαι στο άμεσο μέλλον να κάνεις οικογένεια; Είναι στα σχέδια σου; Τι θα πρέπει να έχει ο σύντροφό σου για να σε κερδίσει και να κάνετε τη δική σας οικογένεια;

Εάν συμβεί γιατί όχι ;; !!  Ναι βέβαια θέλω οικογένεια.  Όταν έρθει η στιγμή θα κάνω δεν είμαι αρνητική σε αυτό !! Ο σύντροφός τι θα πρέπει να έχει ;; Τόλμη  για δημιουργία, χαρούμενα γονίδια .. πίστη στα θέλω του !!

 

-Θα ήθελα να μας δώσεις μια ευχή για το 2021 που έρχεται.

Η ευχή μου για το 2021... αγάπη αυτό που λείπει πλέον στην εποχή που διανύουμε .. υγεία .. να μας έρθουν καλύτερες και ευτυχισμένες στιγμές. Άλλωστε το έχουμε ανάγκη !!! Επίσης να ευχηθώ στην υπέροχη ηλεκτρονική εφημερίδα σας ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ, ότι καλύτερο. Η ενημέρωση σας είναι μοναδική και ιδιαίτερα σε εσάς κ. Πέτρο,  ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τη στήριξη.  Είστε υπέροχος δημοσιογράφος και πάνω από όλα άνθρωπος.  Καλές και χαρούμενες γιορτές !!!













Δεν υπάρχουν σχόλια: