Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

4,7 Ρίχτερ «ταρακούνησαν» την Κεφαλονιά

Νέα σεισμική δόνηση, μεγέθους 4,7 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ αναστάτωσε ξανά τους κατοίκους της Κεφαλονιάς τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Ο σεισμός σημειώθηκε στις 05.39 πμ, 19,2 χλμ βορειοδυτικά του Αργοστολίου, ενώ το εστιακό βάθος υπολογίζεται στα 2 χλμ.



Πάντως, σύμφωνα με τους σεισμολόγους, οι μετασεισμοί δεν θα έπρεπε να εμπνέουν ανησυχία στους κατοίκους, καθώς το φαινόμενο εξελίσσεται ομαλά, σύμφωνα με τους ίδιους.

Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία ισχυρή σεισμική δόνηση που ταρακούνησε το νησί σημειώθηκε την Τετάρτη το μεσημέρι και ήταν μεγέθους 4,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ.



http://www.protothema.gr/greece/article/353280/kefalonia-47-rihter-tarakounisan-to-nisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: