Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Θεανώ Στυλιανού από την Πάφο. ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ


Η Θεανώ Στυλιανού, μοντέλο από την Πάφο , παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Μίλησε για την έως τώρα πορεία της στον χώρο, τις συνεργασίες που έχει κάνει, τα πρότυπα που έχει, τα χόμπι της αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.   
 


1.         Θεανώ είσαι από την Πάφο. Ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την επαγγελματική σου πορεία.
Ναι ασχολούμαι με το μόντελινγκ! Μικρή είναι ακόμα η επαγγελματική μου πορεία στο χώρο της μόδας. Mόνο 4 χρόνια ασχολούμαι!



2.         Έχεις λάβει μέρος σε πολλές διοργανώσεις καλλιστείων στην Κύπρο και εξωτερικό;
Δεν έχω λάβει σε διοργανώσεις καλλιστείων στο εξωτερικό μόνο στην Κύπρο και συγκεκριμένα στην Πάφο την πόλη μου. Έλαβα μέρος σε ένα μικρό διαγωνισμό.  Δεν κατάφερα να πάρω κάποιο τίτλο αλλά για εμένα μετράει η εμπειρία!

3.         Τι σε ώθησε να ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ; Απαιτούνται θυσίες;
Πάντα μου άρεσε ο χώρος της μόδας. Θυμάμαι από μικρή πάντα  παρακολουθούσα τα καλλιστεία, εκπομπές με μόδα κλπ! Απαιτούνται κάποιες θυσίες αλλά επειδή εγώ είμαι ακόμα στην αρχή δεν το έχω νιώσει και τόσο!

4.         Είναι δύσκολες εποχές αυτές που διανύουμε για την δουλειά σου; Η Κύπρος προσφέρεται για καριέρα στο μόντελινγκ;
Είναι δύσκολη εποχή γενικά για όλους τους τομείς! Η Κύπρος μπορεί να προσφέρει καριέρα στο μόντελινγκ.  Για μένα που είμαι από Πάφο και μένω στην πόλη αυτή είναι ακόμη πιο δύσκολο γιατί δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες..




5.         Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Εύκολο δεν είναι, χρειάζεται προσπάθεια και επιμονή και άτομα από αυτό το χώρο που θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν να εξελιχθείς!

6.         Πρέπει να έχεις τις ανάλογες διασυνδέσεις στον χώρο του θεάματος και γενικά της σοουμπίζ για να μπορέσεις να πετύχεις ως μοντέλο;
Μπορώ να πω ότι χρειάζεται και αυτό και πιστεύω γίνεται ιδικά στις μέρες μας, όμως όταν ένα κορίτσι προσπαθεί για αυτό που θέλει δεν παίζουν ρόλο ούτε οι διασυνδέσεις ούτε τίποτα!

7.         Σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό για να ασχοληθείς με το μόντελινγκ;
Όχι δεν σκοπεύω! Για μένα το μόντελινγκ δεν είναι δουλεία ούτε καριέρα είναι κάτι που με κάνει σαν άνθρωπο να νιώθω καλύτερα πως να το πω να χαλαρώνω!

8.         Έχεις κάποιο μοντέλο πρότυπο;
Ναι έχω! Και φυσικά Kate Moss.



9.         Με ποια μοντέλα και ποιους σχεδιαστές  έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Οι σχεδιαστές που έχω συνεργαστεί ως τώρα δεν είναι και πάρα πολλοί όμως είναι άτομα που εκτιμώ πολύ, όπως Πολυξένη Πάζαρου, Νικολέττα Δημητρίου Γιώργος Λάσσ!

10.              Έχεις κάνει σπουδές στο μόντελινγκ ή κάποιες άλλες;
Δεν έχω κάνει σπουδές στο μόντελινγκ! Η σπουδή που ακολούθησα είναι η αισθητική!

11.              Ποια είναι τα χόμπι σου;
Μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με τα ζώα γιατί τα αγαπώ πολύ όπως και το σκύλο μου το Marley! Και θέλω να γίνω εθελόντρια σε καταφύγιο στην Πάφο!

12.              Εκτός από το μόντελινγκ ασχολείσαι με κάτι άλλο;

Όχι δεν ασχολούμαι με κάτι άλλο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: