Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Το μοντέλο Ειρήνη Χαραλάμπους από την Λάρνακα παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ



Μια έντονη προσωπικότητα είναι η Ειρήνη Χαραλάμπους από την Λάρνακα, που ασχολείται με το μόντελινγκ τα τελευταία πέντε χρόνια.
Παραχωρώντας συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, είπε ότι,  έχει λάβει μέρος σε αρκετές επιδείξεις μόδας με μεγάλη επιτυχία. Ασχολείται περισσότερο με την πασαρέλα αλλά δεν λέω όχι και σε φωτογραφίσεις.   
Φοιτήτρια στο  Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου αυτή την περίοδο η Ειρήνη η οποία θέλει να πετυχαίνει πάντα τους στόχους της αλλά χωρίς να χάνει την  αξιοπρέπειά της.





-          Ειρήνη  είσαι από την Λάρνακα  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Ο χώρος της μόδας καταρχάς είναι ένας χώρος που μου αρέσει πάρα πολύ και αγαπώ και θέλω να ασχοληθώ περισσότερο στο μέλλον. Ασχολούμαι με το μοντελινγκ εδώ και 5 χρόνια και έχω κάνει αρκετά fashion show τα οποία είχαν μεγάλη επιτυχία.




-          Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;  Έχεις στο ενεργητικό σου διακρίσεις σε διαγωνισμούς ομορφιάς;
Όπως σας έχω πει έχω κάνει αρκετά fashion show στην Κύπρο για διάφορα καταστήματα αλλά και για σχεδιαστές μόδας. Επίσης έχω λάβει μέρος σε 2 διαγωνισμούς ομορφιάς. Ο πρώτος είναι '' Βασίλισσα Πορτοκαλιάς'' τον οποίο διοργάνωνε η Ανόρθωση και ο δεύτερος είναι ''Star beauty'' στην Λάρνακα όπου πήρα την τη θέση. Δεν έχω λάβει μέρος σε κάποιο διαγωνισμό στο εξωτερικό αλλά αν μου γινόταν κάποια πρόταση θα το σκεφτόμουν  πολύ σοβαρά πριν απαντήσω..





-          Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις; 
Μέχρι τώρα έχω ασχοληθεί περισσότερο με την πασαρέλα και η αλήθεια μου αρέσει πάρα πολύ αλλά θα ήθελα να ασχοληθώ και με φωτογραφίσεις γιατί δεν είχα την ευκαιρία.



-          Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Ο χώρος αυτός είναι ένας χώρος όπου κάθε κοπέλα επιθυμεί να ασχοληθεί. Όμως όσο και αν ακούγεται εύκολο δεν είναι επειδή είναι ένας  απαιτητικός χώρος και πρέπει να σου αρέσει και να το αγαπάς πραγματικά έτσι ώστε να αφοσιωθείς και να δουλέψεις σκληρά εάν θέλεις να φτάσεις όσο πιο ψηλά γίνεται..



-          Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Κάποια πρόταση για εξωτερικό δεν έχω ακόμη αλλά αν μου γίνει σίγουρα θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά. Προς το παρόν όμως δεν νομίζω να μπορέσω να φύγω από Κύπρο επειδή σπουδάζω στην Κύπρο στην Λεμεσό στο τομέα χρηματοοικονομικά ναυτιλιακά.


 


-          Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Κατά την δική μου γνώμη στην Κύπρο μπορείς να ασχοληθείς με τον χώρο αυτό υπάρχουν ευκαιρίες και δουλειές όμως αν θέλει μια κοπέλα περισσότερη φήμη τότε υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες στο εξωτερικό.



-          Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις; 
Η αλήθεια δεν έχω κάποιο μοντέλο ως πρότυπο και να θέλω να μοιάσω σε αυτό απλά θέλω να είμαι ο εαυτός μου και να νιώθω  εγώ καλά με αυτό. Βλέπω πολύ τα διάσημα μοντέλα σε Κύπρο και εξωτερικό και τα θαυμάζω ειλικρινά αλλά ποτέ δεν είπα να γίνω σαν κάποια από αυτά , έτσι έχω μάθει άλλωστε.



-          Πώς θα χαρακτήριζες την προσωπικότητα σου και γενικά αυτό που καθορίζει την Ειρήνη;
Την προσωπικότητα μου θα την χαρακτήριζα έντονη αφότου μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά πράγματα , να ζω την ζωή με κάθε τρόπο κάθε στιγμή. Επιπρόσθετα αυτό που με χαρακτηρίζει είναι η επιμονή και η αφοσίωση μου επειδή μου αρέσει και θέλω πάντα να πετυχαίνω τους στόχους μου σε όλα τα θέματα και δύσκολα δέχομαι να χάνω. Αλλά πάντα χωρίς να χάνω την αξιοπρέπεια μου!



-          Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Αυτή την περίοδο σπουδάζω στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου στον τομέα εμπορίου, χρηματοοικονομικά και ναυτιλιακά και έχω τελειώσει το πρώτο έτος σπουδών μου.

-          Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ; Οι άντρες πως σε αντιμετωπίζουν;
Η αλήθεια σίγουρα υπάρχουν περισσότεροι άντρες όταν παρατηρήσουν ότι ασχολείσαι  με το μοντελινγκ αλλά η διαφορά με πριν από αυτό είναι ελάχιστη. Το πως με αντιμετωπίζουν είναι σίγουρα πολύ θετικά σχόλια τα οποία εκτιμώ πολύ.



-     -Σε αναγνωρίζει πλέον ο κόσμος ως μοντέλο;
Ο περισσότερος κόσμος η αλήθεια ναι.

-     -Τον άντρα πως τον θέλεις;
Αν ρωτήσετε τους γύρο μου θα σας πουν ότι είμαι ιδιότροπη στον τομέα τον αντρών. Όμως αυτό για μένα δεν ισχύει γιατί δεν είναι ιδιοτροπία απλά είναι να δω κάποιον η αλήθεια και να μου αρέσει δηλαδή να με ελκύσει αρχικά εξωτερικά. Σίγουρα όμως τον καθοριστικότερο παράγοντα θα είναι ο χαρακτήρας του και πως θα μου συμπεριφερθεί. Αυτό που θέλω είναι να έχω ένα Ώριμο άντρα στο πλάι μου που θα ξέρει να με κάνει ευτυχισμένη.

-      -Ποιο είναι το modus  στην ζωή σου;

Το modus μου είναι Κάνε ότι θες να κάνεις αλλά πάντα με κύριο άξονα την αξιοπρέπεια σου, που για τίποτα και για κανένα δεν πρέπει να την χάσεις!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φασολαδα που θα κανεις στον αντρα σου....