Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Άντρες που έγιναν γυναίκες και πάλι άντρες


Πριν από περίπου εφτά χρόνια, ο Joel Nowak έστειλε ένα γράμμα σε φίλους και συναδέλφους μέσω του οποίου τους ανακοίνωνε την απόφασή του να προχωρήσει σε αλλαγή φύλου.
Είχε αρχίσει να προσδιορίζεται ως γυναίκα: έκανε ενέσεις με ορμόνες, άλλαξε το όνομα και τελικά προχώρησε στην επέμβαση. Τώρα, επιθυμεί να αλλάξει φύλο και να γίνει και πάλι άντρας.

«Ήταν πραγματικά μια συναρπαστική στιγμή», ανέφερε ο ίδιος στο Vocativ «αλλά άρχισα να έχω αμφιβολίες. Άρχισα να πιστεύω ότι ήμουν γυναίκα μέσα σε αντρικό σώμα-αλλά όσο περνούσε ο καιρός, συνειδητοποίησα ότι είμαι άντρας και μάλλον δεν έχω πρόβλημα με το να είμαι άντρας…», παραδέχεται.
Οπότε, ο Nowak άρχισε το detransition (όσοι επανέρχονται μετά από μια αλλαγή φύλου).
Η αλλαγή μετά από μια αλλαγή, το De-transitioning, όπως στην περίπτωση του Nowak είναι εξαιρετικά  σπάνια. Σύμφωνα με έρευνες, το ποσοστό όσων μετάνιωσαν για την επέμβαση, είναι της τάξης του 1%-2%.
Εκτός από την περίπτωση του Nowak, υπάρχει και αυτή ενός 41χρονου ο οποίος γράφει στο σάιτ Third Way Trans με το ψευδώνυμο TWT. Σε ένα από τα κείμενά του αναφέρει ότι ο λόγος που άλλαξε φύλο στα 19 ήταν, εν μέρει, και στο bullying που γίνονταν εις βάρος του. «Υπήρχε βαθιά ριζωμένη η πεποίθηση ότι δεν μπορούσα ταυτόχρονα να είμαι ο εαυτός μου και άντρας, οπότε έπρεπε να γίνω γυναίκα με σκοπό να ολοκληρωθώ…».


newsbeast.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: