Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Ριάννα Νεοφύτου από την Πάφο



Μπορεί να ασχολείται ερασιτεχνικά με το μόντελινγκ, ωστόσο θέλει να κάνει καριέρα ως μοντέλο και μάλιστα στο εξωτερικό. Πρόκειται για την πανέμορφη Ριάννα Νεοφύτου από την Πάφο η οποία σπουδάζει στην Αγγλία. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ μας μίλησε, μεταξύ άλλων, για τις επιτυχίες που είχε έως τώρα στο χώρο του μόντελινγκ αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.


Ριάννα είσαι από την Πάφο και ασχολείσαι αρκετό καιρό με το μόντελινγκ. Έτσι δεν είναι; 
Ναι είμαι από την Πάφο και με το μόντελινγκ ασχολούμαι προς το παρόν ερασιτεχνικά εδώ και 7 χρόνια.

Πως και αποφάσισες να ασχοληθείς με το μόντελινγκ;
Στα 12 μου χρόνια , με διάλεξαν να συμμετέχω σε μια διαφήμιση του ‘LIDL’ χωρίς να είχα κάποια επαφή με το μόντελιγκ νωρίτερα. Από τότε ξεκίνησα να ασχολούμαι περισσότερο, μέχρι και σήμερα.

Σε ενδιαφέρει περισσότερο η πασαρέλα ή η φωτογράφιση;
Με ενδιαφέρει περισσότερο η φωτογράφιση εφόσον πιστεύω πως μου ταιριάζει  περισσότερο .

Έχεις λάβει μέρος σε καλλιστεία , Κύπρο ή εξωτερικό;
Έχω λάβει μέρος πρόσφατα στο ‘World Next Top Model’ , που πήρε μέρος στο Λίβανο όπου έχω πάρει και τον τίτλο ‘Miss Best Smile 2019’.

Μπορείς να κάνεις καριέρα ως μοντέλο στην Κύπρο ή προσανατολίζεσαι στο εξωτερικό;
Θεωρώ πως στο εξωτερικό υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για καριέρα ως μοντέλο και μιας και σπουδάζω Αγγλία, θα εκμεταλλευτώ τις ευκαιρίες που θα μου δοθούν εκεί.

Οι δικοί σου άνθρωποι σε στηρίζουν;
Η οικογένεια και οι φίλοι μου με στηρίζουν σε κάθε βήμα ,αφού πιστεύουν σε μένα και στις επιλογές μου.

Ποια τα μελλοντικά σου σχέδια;
Τα σχέδια που έχω για το μέλλον είναι να κάνω όσες πιο πολλές δουλειές μπορώ στο εξωτερικό από φωτογραφήσεις μέχρι και διαφημίσεις. Στόχος  μου είναι να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ.