Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Natalie Riar από την Λεμεσό



Το μοντέλο Ναταλία Ριάρ από την Λεμεσό θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς miss Tourism Universe που θα γίνει στο Λίβανο από τις 3 μέχρι τις 21 Σεπτεμβρίου.
 Σε συνέντευξη που παραχώρησε η Ναταλία στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ, αναφέρθηκε στον συγκεκριμένο διαγωνισμό αλλά και γενικά στο μόντελινγκ με το οποίο ασχολείται πλέον επαγγελματικά.
Μας μίλησε για τα μελλοντικά της σχέδια αλλά και τις πόρτες που αναμένεται να της ανοίξουν μετά από αυτόν τον παγκόσμιο διαγωνισμό ομορφιάς.  
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται καλή επιτυχία!!!


1. Ναταλία θα εκπροσωπήσεις την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς miss Tourism Universe που θα γίνει στο Λίβανο από τις 3 μέχρι τις 21 Σεπτεμβρίου. Πες μας μερικά πράγματα για τον διαγωνισμό.
Αρχικά θα γίνει στο Βeirut.  Είναι ένας παγκόσμιος διαγωνισμός και διοργανώνεται από την αιγίδα του υπουργείου τουρισμού του Λιβάνου.   Το δορυφορικό τηλεοπτικό κανάλι που μεταδίδεται σε ζωντανή μετάδοση είναι το ΜΤV.



 2. Πως αισθάνεσαι που θα λάβεις μέρος σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση
Νιώθω τυχερή που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία.  Είναι μια μοναδική εμπειρία που ανυπομονώ να ζήσω.  Θέλω να ευχαριστήσω τον κομμωτή George Stavri για την επιμέλεια των μαλλιών μου και την στήριξη του, τον σχεδιαστή Robin Rayanian για την ενδυμασία και φυσικά την Κα. Σταυρούλα Νικολάου για την ευκαιρία που μου δίνεται.


 3. Πως έγινε η επιλογή σου για να εκπροσωπήσεις την Κύπρο;
Το διεθνές πρακτορείο Prestige so protaction με πρόεδρο την κα. Σταυρούλα Νικολάου μου πρότεινε αν θα ήθελα να εκπροσωπήσω την Κύπρο στο εξωτερικό και να κάνω διεθνές καριέρα σαν μοντέλο εκτός Κύπρου.  Ανάμεσα σε 10 μοντέλα όπου είχαν στείλει φωτογραφικό υλικό  επέλεξαν εμένα από επιλογή του εξωτερικού.


 4. Νομίζεις θα σου ανοιχτούν πόρτες για εργασία μετά από αυτό τον διαγωνισμό;
Θεωρώ πως ναι. Με την στήριξη της κα. Σταυρούλας Νικολάου και τις επαφές που θα αποκτήσω με αυτή την εμπειρία πιστεύω πως ναι.


 5. Σκοπεύεις να ασχοληθείς με το μόντελινγκ στο εξωτερικό αν υπάρξουν προτάσεις;
Ναι.  Είναι μέσα στα μελλοντικά μου σχέδια να συνδυάσω το μοντελινγκ με τις σπουδές μου που θα πραγματοποιήσω από τον ερχόμενο Γενάρη.


 6. Πως είναι τα πράγματα με το μόντελινγκ στην Κύπρο; Μπορείς να κάνεις καριέρα;
Θεωρώ πως στην Κύπρο είναι μικρή η αγορά στο χώρο αυτό. Σύμφωνα με την οικονομική κρίση έχει επηρεαστεί ως αποτέλεσμα αρκετές δουλειές να μην είναι ικανοποιητικό το ποσό μιας αμοιβής.


 7. Ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελιγκ;
Έχω κάνει αρκετές σημαντικές δουλειές στο χώρο αυτό αλλά τώρα ξεκινώ ένα μεγαλύτερο βήμα στην ζωή μου όπου πιστεύω πως θα ασχοληθώ περισσότερο.


8. Κάνεις περισσότερο φωτογραφήσεις ή πασαρέλα;
Και οι φωτογραφήσεις αλλά και η πασαρέλα είναι δύο τομείς που μου αρέσουν πολλή έτσι κάνω και τα δύο.


9. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στον χώρο σας;

Υπάρχει ανταγωνισμός και αυτό μου αρέσει.  Γιατί το να υπάρχει ανταγωνισμός σε κάνει να δουλεύεις περισσότερο και να γίνεσαι καλύτερος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: