Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Μήνυμα Γιάννη Τζώρτζη προς τον Γιώργο Αυτιά. "Υπάρχει ένα γιατρός στην Σκόπελο και 6 χιλιάδες κατοίκους"

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΓΙΩΡΓΟ ΑΥΤΙΑ.

Καλημερα κυρια Τσεκου και κυριε Αυτια.
Σας ακουω απο πολλους μηνες για το ενδιαφερον που δειχνετε για τους 
Ελληνες που εχουν αναγκη.



Ειμαι Ελληνας του Εξωτερικου απο 41 χρονια .
τον περασμενο χρονο πηρα την συνταξη μου και ηρθα να καθισω μερικους μηνες
στην Ελλαδα και ειδικα στο Νησι που γεννηθηκα στην Σκοπελο (εμαθα πως και εσεις ειστε νησιωτης...)
και ειδα μετα μεγαλης λυπης μου οτι το κεντρο υγειας της Σκοπελου ειχε μονο ενα γιατρο τον ΗΡΩΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΗΡΕΙ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΚΡΑΤΗ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ.



Σας ειχα στειλει ενα μήνυμα τον Νοεμβριο και μαλιστα μου απαντησατε με την Καλημερα σας. εφυγα για 3 μηνες πηγα στην δευτερη πατριδα μου ερχομαι προχθες και μαθαινω και ειδα οτι υπαρχει παντα ενας γιατρος ο Τριανταφυλλου για 6000 κατοικους .



Κύριε Αυτια στα νησια μας δεν υπαρχουν τα ιατρικα μεσα και αναγκαζονται να κανουν διακομηδη τουσ ασθενεισ οποτε ενας γιατρος πηγαινει μαζι με τον ασθενη και στο νησι για 2 τουλαχιστον ημερες δεν υπαρχει γιατρος.
Κ. Αυτια σας παρακαλω απο την ψυχη μου κανετε κατι για αυτους του κατοικους της Σκοπελου (και ξερω δεν ειναι μονο) τα λογια του υπουργου υγειας τα εχουμε βαρεθει μονο εσυ μπορεις να του βαλεις χερι 
ευχαριστω πολυ. 
Καλη σαρακοστη και προχωρηστε μπροστα.

Γιαννης Τζωρτζης
Σκοπελος

Δεν υπάρχουν σχόλια: