Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Ναταλία Μαυρομουστάκη από την Πάφο.Μία εστεμμένη του εξωτερικού μιλά αποκλειστικά στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ


Η 22χρονη Ναταλία Μαυρομουστάκη από την Πάφο με πολλές επιτυχίες στον χώρο του μόντελινγκ παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Μίλησε για την μέχρι τώρα πορεία της στον χώρο, τις επιτυχίες που είχε κυρίως, στο εξωτερικό και τους διαγωνισμούς ομορφιάς που έχει λάβει μέρος.

Μίλησε για τις αξιόλογες συνεργασίες που έκανε τόσο με οίκους μόδας όσο και με καταξιωμένα μοντέλα, τις προτάσεις που έρχονται μετά τις πολλές επιτυχίες που έχεις το ενεργητικό της, αναφέρεται στα χόμπι της, ενώ δίνει συμβουλές σε κοπέλες που θέλουν να ασχοληθούν με το μόντελινγκ.



1.         Ναταλία είσαι από την Πάφο, επαγγελματίας μοντέλο. Πες μας μερικά πράγματα για την επαγγελματική σου πορεία αλλά και την οικογενειακή σου κατάσταση.
Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την συνέντευξη που μου κάνετε και τον χρόνο σας. Εδώ και 5 χρόνια ασχολούμαι με τον χώρο της μόδας. Η πορεία μου ξεκίνησε όταν ζούσα στην Ουαλία, την πόλη της μητέρας μου, και πήρα δουλειά σε ένα πρακτορείο μοντέλων για 2 χρόνια. Μέσον του πρακτορείου είχα κάνει Fashion shows, Φωτογραφίσεις και μία φωτογράφιση η οποία μπήκε στην ιστοσελίδα ASOS.com. Από τότε έχω κάνει διάφορες δουλειές στην Κύπρο και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Μένω στην Πάφο, και σπουδάζω κοινωνική εργασία, αυτό το χρονικό διάστημα δουλεύω στο Γραφείο Ευημερίας Πάφου μέχρι τον Ιούνιο.





2.         Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Ναι έχω λάβει σε αρκετούς διαγωνισμούς στο εξωτερικό. Το 2010 είχα λάβει μέρος στο Miss Cardiff ήταν η πρώτη μου επαφή με τον χώρο των καλλιστείων. Το καλοκαίρι του 2013 , είχα την ευκαιρία να είμαι στον τελικό των καλλιστείων της Ουαλίας, εκεί πήρα 3 τίτλους, 1η στην επιλογή του κοινού, 1η θέση ως το άτομο που βοήθησε πιο πολύ στο φιλανθρωπικό κομμάτι, και συνολικά την 2η θέση στα καλλιστεία της χώρας, Η θέση μου αυτή μου έδωσε την ευκαιρία να προκριθώ για τον Παγκόσμιο διαγωνισμό ομορφιάς το 2013 στην Γαλλία. Το Γενάρη το 2014 πήρα την τιμή να με διαλέξουν ανάμεσα σε πάρα πολλές κοπέλες να εκπροσωπήσω την πόλη της μητέρας μου Swansea. 4 του Γενάρη έλαβα μέρος εκπροσωπώντας το Swansea, ανάμεσα σε κοπέλες από όλες τις πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου. Εκεί πήρα θέση μέσα στις πρώτες 10 της χώρας, και στον γύρω του μαγιού, Miss Bikini United Kingdom ήρθα 2η. Ήταν όλες υπέροχες εμπειρίες, που με βοήθησαν να έχω πιο πολύ πίστη στον εαυτό μου. Μέσα των επιτυχιών μου είχα ευκαιρίες να φιλοξενηθώ αρκετές φορές στο Sigma, RIK 1 , ράδιο κόσμος, και Super Fm



3.         Τι σε ώθησε να ασχοληθείς επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
Απαιτούνται θυσίες;
Το μόντελινγκ δεν το θεωρώ το επάγγελμα μου, μου αρέσει πολύ, αλλά δεν είναι το όνειρο μου, το όνειρο μου είναι να δουλέψω με άτομα με ψυχικές διαταραχές και με θύματα εμπορίου προσώπου, το μόντελινγκ μου άρεσε πάντα πολύ και κατάφερα να φτάσω εδώ λόγου των τίτλων μου. Απαιτείται υπομονή και πίστη.

4.         Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
 Στον χώρο του μόντελινγκ είναι αρκετά δύσκολα να μπεις, δεν φτάνει ένα ωραίο πρόσωπο ή σώμα. Θέλει πολύ προσπάθεια και υπομονή, γυμναστική, υγιεινή διατροφή, αλλά όχι σε σημείο ανορεξίας.



5.         Πρέπει να έχεις τις ανάλογες διασυνδέσεις στον χώρο του θεάματος και γενικά της σοουμπίζ, για να μπορέσεις να πετύχεις ως μοντέλο;
Στο εξωτερικό όχι απαραίτητα, και εγώ στους διαγωνισμούς δεν ήξερα κάποιο, αλλά στην Κύπρο δυστυχώς ναι, είναι μία μικρή χώρα, και παίζει ρόλο το ποιους ξέρεις.

6.         Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό μόνιμα για να εργαστείς;
Η δουλειά μου εμένα είναι μελλοντικός Κοινωνικός λειτουργός, οπότε δεν ψάχνω μόνιμη δουλειά στον χώρο της μόδας, όμως οι προτάσεις που είχα ήταν που μου ζήτησαν να εκπροσωπήσω την πόλη μου.



7.         Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο;
Δεν έχω συγκεκριμένα πρότυπα, πιστεύω όλες έχουν ένα χαρακτηριστικό ξεχωριστό και όμορφο.

8.         Με ποια μοντέλα και ποιους οίκους μόδας έχεις συνεργαστεί στην έως τώρα πορεία σου;
Έχω συνεργαστεί με πάρα πολλούς, μερικοί είναι στο εξωτερικό με τα καταστήματα Top Shop, River Island, Peacocks, Jane Norman κτλ, και στην Κύπρο με Κωνσταντίνο Βασιλειάδη, Τόνια κ, Γκρέκορη Μόρφη, Ελίνα Λεβέντη κτλ. Και με μοντέλα σχεδόν όλα της Κύπρου, και στην Αγγλία και Ουαλία με την Miss Wales 2010 Miss Wales 2013, Miss Galaxy 2014, Miss Crown and Glory 2013, Miss Cardiff 2009 κτλ.



9. Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ ή κάποιες άλλες;
 Σπουδές στο μόντελινγκ δεν υπάρχουν, οι σπουδές μου είναι Κοινωνική Λειτουργός.

10.       Ποια τα χόμπι σου και τα ενδιαφέροντά σου;
Τα χόμπι μου είναι το μπαλέτο, η γυμναστική, και το ποδόσφαιρο. Παράλληλα , βοηθώ τους συνανθρώπους μου που το έχουν ανάγκη. Κάνω φιλανθρωπίες μέσα από πολλές εθελοντικές οργανώσεις στην Πάφο, όπως την ομάδα αλληλεγγύης Πάφου, Cyprus Samaritans η οποία είναι μία τηλεφωνική γραμμή στήριξης, καθώς και την βοήθεια αλλοδαπών που ζουν στην φτώχια.




11.       Τι θα ήθελες να συμβουλεύσεις τις κοπέλες που θέλουν να ασχοληθούν με το μόντελινγκ.

Μην τα παρατάτε  ποτέ, όλες έχετε κάποιο όμορφο χαρακτηριστικό και όλες είστε ξεχωριστές, αγαπάτε των εαυτό σας, και τα ταλέντα σας, μην απογοητεύεστε αν την πρώτη φορά δεν πετύχετε. Και ότι θέλετε είμαι εδώ για συμβουλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: