Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Ολοκληρώθηκε η φετινή σχολική χρονιά για τον δάσκαλο Άθω. Οι μαμάδες των παιδιών του έδωσαν δώρα


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η σχολική χρονιά στην Φινλανδία για τον καλό φίλο, συνάδελφο και συνεργάτη Άθω Τίλλεϋ. Οι μαμάδες των παιδιών ενθουσιασμένες για την καλή δουλειά του Άθου του έκαναν διάφορα δώρα για να τον ευχαριστήσουν. Ο δάσκαλος πλέον Άθως μας έγραψε στο facebook...


«Τελευταία μέρα στο σχολείο η περασμένη Παρασκευή  με τα δώρα από τους γονείς των παιδιών ,, Από την νέα σαιζόν αν όλα πάνε κατ ‘ευχήν την ίδια δουλειά (Lastenohjaaja- Child advisor-Συμβουλος παιδιων).. με το σύστημα Oppisopimus (Σπουδές και δουλειά).

Δηλαδή θα είμαι κανονικά δουλεία καθημερινά πλην κάποιων ήμερων που θα είμαι στο κολλέγιο.. Σύντομα αναμένω να υπογράψω το συμβόλαιο μου με τον Οργανισμό που δούλευα ως τώρα...(Cross your fingers) γιατί ξέροντας την τύχη μου όλο και κάτι θα ξεπεταχτεί σαν εμπόδιο.. αφού η ως τώρα "ανέλιξη μου' εργασιακά ήταν μετ’ εμποδίων.... και κυρίως λόγω ηλικίας».


Άθω μας ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ σου εύχεται κάθε επιτυχία. Η ανέλιξή σου είναι πολύ καλή αν αναλογιστείς τις δύσκολες εποχές που ζούμε. Όσο για το ηλικία… το είπαμε και θα το ξαναπούμε. Είσαι ένας αιώνιος έφηβος.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: