Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Βασανισμός 14χρονου από τζιχαντιστές. ΒΙΝΤΕΟ

Ένα βίντεο που τραβήχτηκε με κινητό τηλέφωνο και το οποίο περιήλθε στην κατοχή τουBBC δείχνει τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους να βασανίζουν ένα 14χρονο αγόρι στη Συρία.

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ!!!

Στο βίντεο εμφανίζεται ο μικρός Άχμεντ με δεμένα τα μάτια του και δύο κουκουλοφόρους ντυμένους από την κορυφή μέχρι τα νύχια στα μαύρα να περπατούν μπροστά του, κρατώντας όπλα και μαχαίρια.

Το αγόρι φαίνεται να υφίσταται άγριο ξυλοδαρμό από τους μαυροντυμένους άνδρες, όντας κρεμασμένο από τα χέρια.

Μετά τις απίστευτες στιγμές αγριότητας που έζησε στα χέρια των τζιχαντιστών, ο Άχμεντ βρίσκεται πλέον στηνΤουρκία και είναι ασφαλής, καθώς λίγο πριν την εκτέλεσή του, ο δήμιός του τον λυπήθηκε και τον άφησε να δραπετεύσει.

"Σκεφτόμουν τους γονείς μου. Σκεφτόμουν τη μητέρα μου. Νόμιζα ότι θα πεθάνω και θα αφήσω πίσω μου τους γονείς μου, τα αδέλφια μου, τους φίλους, τους συγγενείς μου", δηλώνει στην κάμερα του BBC.

"Άρχισαν να με μαστιγώνουν, να μου κάνουν ηλεκτροσόκ για να μιλήσω. Τα είπα όλα", ανέφερε, μετά την παρότρυνση δυο αγνώστων να αφήσει μια τσάντα κοντά σε ένα σημείο συνάντησης του ΙΚ, δίχως να γνωρίζει πως επρόκειτο για βόμβα.

"Προσποιούνται ότι είναι θρήσκοι, αλλά είναι άπιστοι. Κάπνιζαν
. Προσποιούνται ότι εφαρμόζουν τους μουσουλμανικούς κανόνες, αλλά δεν το κάνουν. Χτυπάνε και σκοτώνουν ανθρώπους", αφηγείται ο Άχμεντ, ο οποίος βασανίστηκε επί δύο μέρες.



Nooz 

Δεν υπάρχουν σχόλια: