Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει την συμπαρουσιάστρια και χορεύτρια Σταυρούλα Μαρτσούκου

Η εκρηκτική συμπαρουσιάστρια και χορεύτρια Σταυρούλα Μαρτσούκου, μίλησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ για την εκπομπή στην οποία συμμετέχει, την πορεία της ως χορεύτρια, ενώ ευχαριστεί τον άνθρωπο που τις άνοιξε τις πόρτες στην τηλεόραση.  Απολαύστε την!!!

 

«Είμαι η Σταυρούλα Μαρτσούκου και το ψευδώνυμο μου είναι Τζάκσον !  Εμφανίζομαι στο astra tv στην τηλεοπτική εκπομπή pame live .. είμαι συμπαρουσιάστρια και χορεύτρια .. θέλω να ευχαριστήσω τον κεντρικό παρουσιαστή Aποστολή Τσιτσιπα

Η καταγωγή μου είναι από Πελοπόννησο. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Φάρσαλα. Ζω στην όμορφη Καρδίτσα ..

Χορεύω από μικρή. Μου αρέσει πολύ άλλωστε. Ο πατέρας μου έχει την καλλιτεχνική φλέβα.. θυμάμαι τον εαυτό μου από μικρή να περνά ώρες μπροστά από έναν μεγάλο στρογγυλό καθρέφτη χορεύοντας !

Η εκπομπή μεταδίδεται  κάθε Σάββατο στις 15.00 μμ και  μπορείτε να με απολαμβάνετε στο άστρα tv

Θέλω να ευχαριστήσω τον Αποστόλη Τσιτσιπα που μου άνοιξε τις πόρτες της τηλεόρασης !!

Μέχρι το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσει το νέο κομμάτι του Βασίλη Αβραμίδη του συγκροτήματος  Οριονες με τίτλο Μις Τζάκσον σε ελληνικούς στίχους αλλά και αγγλικούς ! Λόγω μέτρων δεν τα καταφέραμε ακόμη". 









Δεν υπάρχουν σχόλια: