Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Φαίνεται να επιστρέφει στο Baywatch η Πάμελα Άντερσον

Ένας ρόλος για την Πάμελα ή τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει η ίδια.
Ότι δηλαδή της έχει γίνει πρόταση να ξαναφορέσει το κόκκινο μαγιό και να παίξει στην ταινία Baywatch, που γυρίζεται αυτήν την περίοδο με πρωταγωνιστές τον Ντουέιν Τζόνσον, γνωστό ως «Ροκ» και τον Ζακ Έφρον.

Όπως δήλωσε η Πάμελα Άντερσον στο Entertainment Weekly του Καναδά βρίσκεται ακόμα στις διαπραγματεύσεις. «Δεν το έχω ακόμα απορρίψει, αλλά σκέφτομαι αυτό που μου πρότειναν. Θα δούμε τι θα γίνει», είπε.

«Το Baywatch ήταν ένα τεράστιο μέρος της ζωής μου», δήλωσε η 48χρονη ηθοποιός και πρόσθεσε ότι «πραγματικά προσπαθούν να κάνουν ένα αφιέρωμα. Είναι τιμή μου που θέλουν να είμαι μέρος του».

http://ikypros.com/?p=155859#sthash.YtnJnkgw.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: