Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Βασιλική Δημητρίου. Εκπροσωπεί την Κύπρο στο Miss Europe World 2016

Η Βασιλική Δημητρίου έχει αναχωρήσει για το Λίβανο για να εκπροσωπήσει την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς, Miss Europe World 2016.
Η Βασιλική παραχώρησε συνέντευξη στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ και μας μίλησε για τα καλλιστεία αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια. Περιμένει πολλά από αυτό τον διαγωνισμό ομορφιάς και θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον χώρο του μόντελινγκ.
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται Καλή Επιτυχία.




1 Βασιλική θα εκπροσωπήσεις την Κύπρο στον διαγωνισμό ομορφιάς Miss Europe World 2016, που θα γίνει στις 12 Μαρτίου  στον Λίβανο. Πες μας μερικά πράγματα γι αυτή την διοργάνωση.

Ταξιδεύω  στη  γειτονική  χώρα στο Λίβανο  για να Εκπροσωπήσω τη Κύπρο στο Διεθνή Διαγωνισμό Miss Europe World 2016  και  να προβάλω το τουρισμό μας στις δύσκολες στιγμές που περνά το νησί μας .
Είμαι πολύ περήφανη που η κ. Σταυρούλα Νικόλαου πρόεδρος Παγκόσμιων Διαγωνισμών Ομορφιάς και  Τουρισμού και  το πρακτορείων Μοντέλων prestige show production  με επέλεξαν  για να συμμετάσχω σε Παγκόσμιο Διαγωνισμό. Είναι πρώτη φορά που συμμετάσχω  σε διεθνές Διαγωνισμό και  χαίρομαι που θα γνωρίσω  κοπέλες από διάφορες Χώρες και  ιδιαίτερα την Ελληνίδα,   την Μικαελα Φωτιάδη  star Ella's 2015 .



 Πως έγινε η επιλογή σου;

Η επιλογή μου έγινε από τη κ.  Σταυρούλα Νικόλαου που με είδε στη τηλεόραση. Στο Mega έλαβα μέρος στα καλλιστεία.   Της άρεσα και μου πρότεινε αν θέλω να κάνω καριέρα στο εξωτερικό , διότι όπως είπε έχω τα απαραίτητα προσόντα. Έτσι  αποφάσισα να δοκιμάσω.   Δεν έχω τίποτα να χάσω. Θα μου ανοιχτούν πόρτες προς τα έξω διότι  η Κύπρος είναι πολύ μικρή  αγορά. Ευχαριστώ την κ. Σταυρούλα  για τη όλη ετοιμασία που μου πρόσφερε.


Ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ;

Δεν ασχολούμαι πολύ στη Κύπρο  διότι είναι πολύ λίγες οι δουλειές, Βλέπετε    σπουδάζω κιόλας  και δεν έχω αρκετό χρόνο .


Τι  περιμένεις από αυτά τα καλλιστεία;

Από  αυτό το διαγωνισμό περιμένω  να  γνωρίσω  σχεδιαστές μόδας,  φωτογράφους και μεγάλες εταιρείες  με σκοπό  να  με επιλέξουν για μελλοντικές δουλειές όπως και άλλες κοπέλες που  πήγαν εξωτερικό.   Θα  συνδυάσω τις σπουδές μου και τη καριέρα μου  .



Έχεις λάβει μέρος σε άλλες παρόμοιες διοργανώσεις σε Κύπρο και εξωτερικό;

Έλαβα μέρος στο  Σταρ Κύπρος 2015 στο mega.   Δεν πήρα κάποιο τίτλο  αλλά ήμουν στην εξάδα .




 Φαντάζομαι θα μείνεις αρκετό καιρό στον Λίβανο μέχρι την πραγματοποίηση του διαγωνισμού. Τι περιέχει το πρόγραμμα;

Ο διαγωνισμός στο Λίβανο διαρκεί  από 23 τις Φεβρουαρίου έως τις 13 Μαρτίου  και λαμβάνουν μέρος 40 χώρες της ευρωπαϊκής  Ένωσης    .
Το προγράμματα θα περιλαμβάνει πολλές εκδρομές για να γνωρίσουμε τα αξιοθέατα, τη κουλτούρα, την καταπληκτική κουζίνα του Λιβάνου αλλά και  να γνωρίσουμε τη νυχτερινή ζωή με τους υπέροχους χορούς .
Θα μένουμε σε ένα καταπληκτικό 5 αστέρων Ξενοδοχείο, το Grand Hills,  όπου θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός στις 12 Μαρτίου το βράδυ και θα προβληθεί από τη ΜΝΤV του Λιβάνου .

Θέλω να ευχαριστήσω τη κ. Σταυρούλα Νικόλαου, τη prestige show productions, τον  σχεδιαστή Μόδας Ρόπερ Ραγιαν από Αγγλία που ανέλαβε το ντύσιμο μου με  καταπληκτικές βραδινές τουαλέτες, το κομμωτή  Giorge Stavri από Λάρνακα , καθώς και  όλους τους χορηγούς που με στήριξαν.   Ευχαριστώ επίσης την ηλεκτρονική εφημερίδα ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ για την προβολή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: