Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Κατερίνα Ντίνου. Μια κορυφαία φωνή στο Ελληνικό πεντάγραμμο



Η σπουδαία τραγουδίστρια Κατερίνα Ντίνου, ξεκίνησε από τη Γλώσσα Σκοπέλου. Συνεργάστηκε και συνεχίζει να συνεργάζεται με σπουδαίους δημιουργούς τόσο στη δισκογραφία όσο και στις εμφανίσεις της σε μουσικές σκηνές.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ η Κατερίνα μας μίλησε για την πορεία της στο χώρο, τις μουσικές επιρροές που είχε από το σπίτι της αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια.  Σπούδασε φαρμακοποιός αλλά ασχολήθηκε επαγγελματικά με το τραγούδι, γράφει στίχους και παράλληλα συνθέτει .

Πρόκειται για ένα μεγάλο ταλέντο στη μουσική που έχει αναδειχτεί, έχει πάρει τη θέση που της αξίζει και συνεχίζει μια αξιόλογη πορεία στον χώρο. 
Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται κάθε επιτυχία και θα είναι στο πλευρό της σε ότι κι αν κάνει.



1.            Κατερίνα Ντίνου ξεκίνησες από τη Γλώσσα Σκοπέλου με την κιθάρα σου κι έφτασες ψηλά. Είσαι μια αξιόλογη τραγουδίστρια.  Πες μας μερικά  λόγια για την πορεία σου στο χώρο.
-Το τραγούδι ήταν μέρος της ζωής μου από τα παιδικά μου χρόνια. Μεγάλωσα σε ένα σπίτι γεμάτο μουσική, με γονείς που μας μύησαν στο καλό ελληνικό τραγούδι .Ήταν σαν μια φυσική εξέλιξη και για μένα και για τον αδερφό μου να ακολουθήσουμε αυτόν το δρόμο.
Ξεκινήσαμε λοιπόν μαζί τραγουδώντας στο νησί μας. Συνέχισα σε σκηνές της Θεσσαλονίκης στη διάρκεια των σπουδών μου στη Φαρμακευτική σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου .

Αφού πήρα το πτυχίο μου κατέβηκα στην Αθήνα και συνεργάστηκα με σπουδαίους δημιουργούς και ερμηνευτές σε μουσικές σκηνές της πρωτεύουσας.
2.            Δισκογραφικά τι έχεις καταφέρει μέχρι τώρα;
-Έχω τέσσερις ολοκληρωμένους δίσκους, ένα cd single και τέσσερα  καινούργια τραγούδια που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Οι δημιουργοί πολλοί και σημαντικοί. Μ. Πλέσσας, Γ. Σπανός, Θ. Πολυκανδριώτης, Θ. Παπαδόπουλος, Φ. Περιστέρης, Ν. Ζιώγαλας και άλλοι, όπως επίσης και δικές μου δημιουργίες , είτε στιχουργικά είτε και συνθετικά.

3.            Έχεις κάνει σημαντικές συνεργασίες μέχρι τώρα Κατερίνα και μάλιστα με αξιόλογους συνθέτες και μουσικούς. Έτσι δεν είναι;
-Ναι οι συνεργασίες μου και δισκογραφικά αλλά και επί σκηνής είναι πολύ σημαντικές.
Κορυφαίοι Έλληνες δημιουργοί με εμπιστεύτηκαν και δισκογραφικά και σε επίπεδο ζωντανών εμφανίσεων .

4.            Η Σκόπελος έβγαζε και βγάζει ρεμπέτες. Εσύ είσαι του έντεχνου.
-Και σε ρεμπετάδικα έχω τραγουδήσει και τα έχω αγαπήσει. Το μπαγλαμαδάκι μου είναι αχώριστος φίλος. Είχα την ανάγκη να εκφραστώ κι αλλιώς .  Αγαπώ βαθιά το λαϊκό τραγούδι και ό,τι μπορώ να ταιριάζω στη φωνή και στην ψυχή μου. Ανάμεσα στα είδη δεν βάζω απαγορευτικές γραμμές, αρκεί να είναι αληθινά και εμπνευσμένα.

5.            Είχες κάποιες μουσικές επιρροές από την ιδιαίτερή σου πατρίδα;
-Η πατρίδα μου με διαμόρφωσε σαν χαρακτήρα αρχικά, γιατί στα πρώτα χρόνια της ζωής σου διαμορφώνεται το πιο σημαντικό μέρος του χαρακτήρα σου. Αυτός ο χαρακτήρας εκφράστηκε στη μουσική που ακολουθώ, στα τραγούδια που ερμηνεύω και δημιουργώ .


6.            Κάνεις κάποιες εμφανίσεις τώρα σε μουσικές σκηνές ή νυχτερινά μαγαζιά;
-Ήταν ένας πολύ δραστήριος χειμώνας, με πολλές παραστάσεις και μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο.
Συνεχίζω τις εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές στην Αθήνα μέχρι και τις αρχές του καλοκαιριού.

7.            Το καλοκαίρι θα σε δούμε σε κάποιες συναυλίες;
-Πάντα κάνω συναυλίες το καλοκαίρι. Είναι βέβαια νωρίς να μιλήσω για κάτι πιο συγκεκριμένο.

8.            Την Γλώσσα πάντως δεν την ξεχνάς. Σε έχουμε δει σε συναυλίες το καλοκαίρι.
-Όταν ξεχνάς από πού έρχεσαι δεν γίνεται να ξέρεις πού πας.
Λατρεύω την πατρίδα μου , πάντα και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες η ψυχή μου ανήκει εκεί.

9.            Ποια τα μελλοντικά σου σχέδια;
-Ζωντανές εμφανίσεις στο Σταυρό του Νότου και άλλες σκηνές, ηχογράφηση των καινούργιων μου τραγουδιών για τον δίσκο που θα κυκλοφορήσει στο Μετρονόμο  και πάντα πριν τελειώσει κάτι ήδη έχω οραματιστεί το επόμενο βήμα.