Συνομιλίες συμβιβασμού αναμένεται να γίνουν ως και την «ενδέκατη ώρα» ανάμεσα στην εταιρεία διαχείρισης του μετρό Transport for London (TfL) και στην Ένωση των εργαζομένων στους Σιδηροδρόμους τη Ναυτιλία και τις Μεταφορές (RMT) σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν την 48ωρη απεργία.
Μια παρόμοια απεργία το Φεβρουάριο προκάλεσε πραγματικό χάος στο δίκτυο που χρησιμοποιείται από περίπου τρία εκατομμύρια ανθρώπους ημερησίως. Μια ακόμη τριήμερη απεργία έχει προγραμματισθεί για τις 5 Μαΐου.
Η Transport for London υποστηρίζει- στο πλαίσιο των αλλαγών που επιθυμεί να κάνει- ότι λιγότερο από το 3% των επιβατών στο 151 ετών υπόγειο σιδηροδρομικό δίκτυο του Λονδίνου χρησιμοποιούν τα εκδοτήρια των εισιτηρίων και έχει αναφέρει ότι θα «τρέξει» μια περιορισμένη υπηρεσία σε ορισμένες γραμμές, με μερικά εκδοτήρια ενώ τα άλλα θα κλείσουν. Επίσης, θα προστεθούν επιπλέον δρομολόγια πλοίων και λεωφορείων.
Η TfL λέει ότι τα σχέδια εκσυγχρονισμού της, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης 953 θέσεων εργασίας στους σταθμούς , μπορούν να επιτευχθούν χωρίς υποχρεωτικές απολύσεις ή μείωση των αποδοχών των εργαζομένων και με τους σταθμούς να παραμένουν στελεχωμένοι ανά πάσα στιγμή.
Η ένωση των εργαζομένων επικαλείται λόγους ασφάλειας των συγκοινωνιών και κατηγορεί της διοίκηση του μετρό για την αποτυχία των οκτώ εβδομάδων συνομιλιών.
Ο βρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον την περασμένη εβδομάδα χαρακτήρισε την απεργία «αδικαιολόγητη και απαράδεκτη», λέγοντας ότι θα χτυπήσει τα εκατομμύρια των μετακινούμενων πολιτών και θα προκαλέσει χάος στις επιχειρήσεις.
Το επιχειρηματικό λόμπι του Λονδίνου εκτιμά ότι οι απεργίες κοστίζουν στην οικονομία της βρετανικής μεγαλούπολης περίπου 50 εκατομμύρια λίρες την ημέρα.
Πηγή: Reuters
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου