Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ Κ.Σ ΕΔΕΚ ΜΑΚΗ ΡΟΥΣΗ



Αποτελεί πεποίθησή μου ότι ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, ο άνθρωπος δηλαδή που
φιλοδοξεί να αποτελέσει τη «γέφυρα» μεταξύ της τοπικής κοινωνίας και της μεγάλης
ευρωπαϊκής οικογένειας, οφείλει να κατανοεί και να εκφράζει τον κάθε πολίτη αυτού του
τόπου ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξης, πολιτικής ιδεολογίας και
κομματικής τοποθέτησης.




Υπό αυτή την έννοια, θεωρώ καθήκον μου να αφουγκράζομαι και να συμμερίζομαι τις
προσδοκίες του λαού στο σύνολό του και χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις να εργαστώ
με συνέπεια και αποτελεσματικότητα για την προώθηση των δίκαιων και λογικών αιτημάτων
του.

Θέτω ψηλά στις προτεραιότητές μου τον μέσο πολίτη, τον εργαζόμενο, το νέο, τη
γυναίκα, τον αγρότη, τον παλαίμαχο της ζωής. 

Στόχος και φιλοδοξία μου είναι να μεταφέρω στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τα μηνύματα, τις
ανησυχίες και τις προσδοκίες του λαού μας, να αναδείξω και να προβάλω πειστικά τη
θεμελιακή θέση για μιαν ευρωπαϊκή λύση του Κυπριακού Προβλήματος και να συμβάλω, στην
οικοδόμηση μιας νέας Ευρώπης. Όχι της Ευρώπης των μνημονίων και
της τρόικας, αλλά της Ευρώπης της ευημερίας και της ανάπτυξης, της αλληλεγγύης και
της ανθρωπιάς.

Ταυτόχρονα, φιλοδοξώ και στοχεύω στην πληρέστερη δυνατή ενημέρωση του κύπριου πολίτη
για τις ευκαιρίες και της δυνατότητες που παρέχει η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι οποίες
παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητες.

Ιδιαίτερα στις σημερινές δύσκολες συνθήκες της οικονομικής κρίσης και της κοινωνικής
ανέχειας, η άμεση και τακτική πληροφόρηση, με την καθιέρωση περιφερειακών συσκέψεων,
του άνεργου επιστήμονα, του απελπισμένου μικροεπιχειρηματία και του ταλαίπωρου αγρότη
για την αξιοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων και των
χρηματοδοτικών δυνατοτήτων είναι για μένα ζήτημα άμεσης προτεραιότητας και ζωτικής
σημασίας.

Στη δική μου αντίληψη, ο ρόλος η δουλειά και το έργο του ευρωβουλευτή ούτε εξαντλείται, ούτε
περιορίζεται στις Βρυξέλλες. Όσο σημαντική είναι η παρουσία του στα έδρανα και στα
όργανα του ευροκοινοβουλίου, άλλο τόσο σημαντική είναι και η επαφή του με την
κοινωνία των πολιτών και τα καθημερινά της προβλήματα, που επιτακτικά
ζητούν λύσεις, προτάσεις και διεξόδους. 

Με το δεδομένο αυτό, πιστεύω ότι η μακρόχρονη θητεία μου ως Αντιδήμαρχος Πάφου και η
απορρέουσα επαφή μου με τον απλό πολίτη, μου επιτρέπουν να αντιληφθώ καλύτερα και να
μεταφέρω ευκολότερα σε ευρωπαϊκό επίπεδο τις δικαιολογημένες έγνοιες και ανησυχίες
του για τα μεγάλα ζητήματα που τον αφορούν όπως η οικονομία, η
απασχόληση, ο πολιτισμός και το περιβάλλον, όσα δηλαδή με δύο λέξεις ονομάζουμε
ποιότητα ζωής. 

Με αυτό το πνεύμα διεκδικώ την εκλογή μου στο ευρωκοινοβούλιο ως υποψήφιος του
συνδυασμού της ΕΔΕΚ και των Οικολόγων Περιβαλλοντιστών. Με αυτό το πνεύμα προσβλέπω
στις ψήφο του λαού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: