Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Ισμήνη Ευάνθη - Α΄ αναπληρωματική Σταρ Κύπρος 2017 - παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ


Η πανέμορφη, ύψους 1,81,  Ισμήνη Ευάνθη από την Πάφο που κατέκτησε τον τίτλο της Α΄ αναπληρωματικής  Σταρ Κύπρος 2017 παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ, αμέσως μετά την επιτυχία της. Μίλησε για τον διαγωνισμό ομορφιάς, για τις επαφές που είχε για την επαγγελματική της πορεία στο χώρο.  Είμαι αρκετά συγκινημένη και πολύ περήφανη για το ότι κατάφερα να φέρω στην Πάφο μας ένα από τα στέμματα,  είπε χαρακτηριστικά.  Την Ισμήνη την ενδιαφέρει μια διεθνή καριέρα. Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται κάθε επιτυχία και θα στηρίζει την όποια της προσπάθεια.



Ισμήνη πήρες τον τίτλο της Α αναπληρωματικής σταρ Κύπρου 2017.  Το περίμενες;
Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που έφτασα μέχρι εδώ..Μπορώ να πω ότι το περίμενα γιατί το ένιωθα μέσα μου, το προαισθανόμουνα κι έγινε..


Πως αισθάνεσαι μετά από αυτή σου την επιτυχία;
Είμαι αρκετά συγκινημένη και πολύ περήφανη για το ότι κατάφερα να φέρω στην Πάφο μας ένα από τα στέμματα και χαίρομαι ιδιαίτερα που δεν απογοήτευσα τον κόσμο που πίστεψε σε μένα από την πρώτη στιγμή..Έβαλα τα δυνατά μου και τα κατάφερα.



Πιστεύεις θα αλλάξουν κάποια πράγματα στην επαγγελματική σου πορεία;
Πιστεύω πως μετά τη συμμετοχή μου σε αυτό τον διαγωνισμό σίγουρα θα αλλάξουν αρκετά πράγματα στην επαγγελματική μου πορεία. Μέσα από αυτό το ταξίδι γνώρισα κι έκανα πολύ σημαντικές επαφές με ανθρώπους αυτού του χώρου όπως: παρουσιαστές, μοντέλα, σχεδιαστές, στυλίστες, φωτογράφους και θεωρώ πως μέσω αυτών των επαφών θα μου δοθούν νέες επαγγελματικές ευκαιρίες και θα μου ανοιχτούν νέες πόρτες..



Ασχολείσαι επαγγελματικά με το μόντελινγκ;
Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί επαγγελματικά με τον χώρο του μόντελινγκ απλά περισσότερο το έκανα σαν χόμπι αλλά το αγαπούσα ανέκαθεν και με γοήτευε η ενασχόληση με αυτό τον χώρο..Συμμετείχα σε fashion show και σε φιλανθρωπικά γκαλά. Θεωρώ όμως μέσω αυτού του διαγωνισμού ότι θα μου δοθούν πολλές ευκαιρίες ανέλιξης.



Οι φίλοι σου, οι συγγενείς, οι δικοί σου άνθρωποι πως σε αντιμετωπίζουν πλέον;
Οι δικοί μου άνθρωποι με αντιμετωπίζουν με πολλή αγάπη και περηφάνια για το ότι κατάφερα μέχρι τώρα. Είναι άτομα που με στηρίζουν από την αρχή, πιστεύουν σε εμένα και με υποστηρίζουν σε κάθε μου βήμα.



Στην Πάφο απ ' όπου κατάγεσαι πιστεύεις μπορείς να αναδειχτείς στο χώρο του μόντελινγκ ή πρέπει να κοιτάξεις περισσότερο να εργαστείς σε άλλες πόλεις ή και εκτός Κύπρου;
Θεωρώ πως στην Πάφο τα πράγματα είναι πιο περιορισμένα σε αυτούς τους χώρους αλλά θεωρώ πως υπάρχουν ευκαιρίες ανέλιξης. Βέβαια στην Λευκωσία, που είναι και η πρωτεύουσα υπάρχουν σαφέστατα περισσότερες ευκαιρίες ανέλιξης, αν και θα με ενδιέφερε και μία διεθνής καριέρα στο εξωτερικό.


Ποιους  θες να ευχαριστήσεις ;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς πρώτα από όλους την οικογένειά μου, τους γονείς μου, κι όλους τους φίλους, φίλες, γνωστούς και συγγενείς που με στήριξαν, με υποστήριξαν και μου έδωσαν τη θετική τους ψήφο από το πρώτο live μέχρι το τελευταίο. Ακόμη, θα ήταν παράλειψή μου, εάν δεν ευχαριστούσα όλη την παραγωγή, την παρουσιάστριά μας και τους κριτές μας.