Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Το μήνυμα της STAR ΚΥΠΡΟΣ 2017 - Αντριάνα Φιακκά


"Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους από καρδίας για την όμορφη βραδιά που μου χαρίσατε , έχω περάσει πραγματικά αξέχαστες στιγμές.
Τόσο η παραγωγή όσο και αγάπη του κόσμου μου έχουν χαρίσει αυτούς τους τίτλους που σίγουρα θα με βοηθήσουν τόσο επαγγελματικά όσο και στην μετέπειτα πορεία μου σαν άνθρωπο.

Με συγκινεί ιδιαίτερα η αγάπη που περνώ από ψες το βράδυ και έχω κερδίσει φίλους και εμπειρίες μέσα από το ταξίδι αυτό που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Παίρνοντας αύτη την ευκαιρία θα ήθελα να συγχαρώ όλες τις κοπέλες που πήραν μέρος στον διαγωνισμό αλλά και όλους αυτός που συνέβαλαν στην επιτυχία μου
Η παρουσιάστρια Κα Κωνσταντίνα Ευριπίδου
Η επιτροπή, ο κ. Ιωαννίδης, ο κ. Παπάς, η κυρία Α. Κυριακού και η κυρία Θρασυβούλου.
Οι φωτογράφοι κ. Χάρης Ευαγόρου, Χάρης Πέτρου και Δημήτρης Παστέλας.
Οι συντονιστές κ. Νότις , η κυρία Σπυρούλλα και ο κ. Λενος
Η στυλίστα κυρία Andrea Χ’Νικολα κ Μαρία
Κομμωτές   Wella Professionals Team
Make up artist Ίλιονα
Οι χορηγοί μας, αυτοί που συνέβαλαν στην ανάπτυξη μου ως Μοντέλο, τους φίλους μου και φυσικά την οικογένειά μου που είναι δίπλα μου σε όλα μου τα βήματα και με στηρίζουν ............

Σας αγαπώ όλους"