Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Το μήνυμα της Α΄ αναπληρωματικής Σταρ Κύπρος 2017 - Ισμήνη Ευάνθη



"Ένα διαφορετικό ταξίδι με υπέροχες αναμνήσεις, δυνατές συγκινήσεις, πολλές και ξεχωριστές γνωριμίες αλλά και φιλίες κι ένα ταξίδι γνώσεων έφτασε στο τέλος του, αφήνοντάς μου μια γλυκιά αίσθηση..
Είναι σημαντικό βέβαια σε όλη αυτή την υπέροχη μέχρι στιγμής διαδρομή να αναφερθώ και να ευχαριστήσω και δημόσια τα άτομα που με στήριξαν και με υποστήριξαν μέχρι τέλους..

Ξεκινώντας από την παραγωγή μας..Την πανέμορφή μας παρουσιάστρια κ.Κωνσταντίνα Ευριπίδου..Τους υπέροχους κριτές μας κ.Αλέξη Παπά, κ.Άντρεα Κυριάκου, τον κ.Νικόλα Ιωαννίδη και την κ.Μάρσια Θρασυβουλίδου για τη συνεχή στήριξή τους.Καθώς και την coach μας κ.Χριστινα Δημητρίου για την πολύτιμη βοήθειά της και τη συνεχή καθοδήγησή της..
Επιπλέον, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους φωτογράφους μας: κ.Χάρη Ευαγόρου, κ.Χάρη Πέτρου, κ.Δημήτρη Παστέλα.
Θα ήταν παράλειψή μου εαν δεν αναφερόμουν και στους συντονιστές μας: τον κύριο Notis PanPan, την κυρία Spyroulla Assiotou αλλά και τον κύριο Lenos Yiannou
Τις χορογράφους μας Έλενα Κλάρκ και Ναταλία Μιχαήλ.
Τις στυλίστριες Andrea Hnicola και
Μαρία Ath.
Τους Ilona’s Make up team για το φανταστικό μέικαπ και Wella Creative team Cyprus για το χτένισμά μου την βραδιά του τελικού.
Για τα πανέμορφα λουλούδια Roys Herodotou.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την ταλαντούχα σχεδιάστρια μου κυρία Marianna Damianou για την υπέροχη της δημιουργία το βράδυ του τελικού.
Θερμές ευχαριστίες θέλω να δώσω σε όλο τον κόσμο που με στήριξε και με υποστήριξε μέχρι τέλους και για την αγάπη που έδειξε στο πρόσωπό μου όλο αυτό το διάστημα..
Τον τίτλο μου τον αφιερώνω στα μέλη της οικογένειάς μου, στους συγγενείς μου, στους κολλητούς μου φίλους , στην δασκαλα μου Nat Princesa αλλά και σε όλους εσάς που με στηρίξατε με κάθε τρόπο..
Εύχομαι συγχαρητήρια σε όλες τις κοπέλες του διαγωνισμού που συμμετείχαν και καλή σταδιοδρομία στη ζωή τους..
Σας ευχαριστώ θερμά όλους για αυτό το μαγικό ταξίδι"..!!!!!