Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Ο Φαίδωνας δικαστηκε ερήμην


Την πρόθεσή του να προσέλθει στο δικαστήριο και να υπερασπιστεί τον εαυτό του εξέφρασε ο Δήμαρχος Πάφου Φαίδωνας Φαίδωνος, ακόμα και μετά την απόφαση για επιδίκαση εναντίον του αποζημίωσης ύψους €30.000 προς όφελος του Κυριάκου Καϊλά, Προέδρου της Παγκύπριας Οργάνωσης Σιτηροπαραγωγών και του Παναγροτικού Συνδέσμου Κύπρου.
 
Σε γραπτή του ανακοίνωση αναφέρει ότι ο ίδιος έχει πολύ καλή υπεράσπιση στην ισχυριζόμενη δυσφήμιση που αφορά στην συγκεκριμένη υπόθεση και ως εκ τούτου προτίθεται να αποδείξει ότι όλες οι αναφορές του ήταν αληθείς
Το πρόβλημα, σύμφωνα με τον κο Φαίδωνος, προέκυψε καθώς ο ίδιος «έχασε» το κλητήριο του δικαστηρίου ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρτιά του, με αποτέλεσμα να μην ανταποκριθεί και να δικαστεί ερήμην. 
 
Την εξέλιξη της υπόθεσης έμαθε από τα ΜΜΕ, άμα τη ανακοινώσει της απόφασης για την αποζημίωση. 
 
Στην γραπτή του ανακοίνωση αναφέρει ότι ο ίδιος πληροφορήθηκε από τα ΜΜΕ, ότι ως ισχυρίζονται, έχει εκδοθεί ερήμην του δικαστική απόφαση για πληρωμή αποζημιώσεων  σε υπόθεση για ισχυριζόμενη δυσφήμιση.
 
«Το μόνο που μπορώ να ανακαλέσω τώρα  στη μνήμη μου είναι ότι μου είχε επιδοθεί κλητήριον ένταλμα καταχωρημένο στο Επαρχιακό Δικαστήριο Λάρνακας  για ισχυριζόμενη δυσφήμιση το οποίο λόγω του βεβαρυμμένου προγράμματος μου και των συχνών ταξιδιών μου στο εξωτερικό, όχι από αμέλεια ή ασέβεια προς το Δικαστήριο και τον ενάγοντα αλλά εκ παραδρομής και ανθρωπίνου λάθους  παρέπεσε και αναμίχθηκε με άλλα έγγραφα στο γραφείο μου ως ανακάλυψα σήμερα μετά την ανακοίνωση και δεν καταχώρησα εμφάνιση στο Δικαστήριο», σημειώνει. 
 
Τονίζει πάντως ότι ο ίδιος ΄μόλις διάβασε στα ΜΜΕ τη σχετική ανακοίνωση για έκδοση  δικαστικής απόφασης εναντίον του και βρήκε το κλητήριον, αμέσως επικοινώνησε με τους δικηγόρους του, δίνοντάς τους οδηγίες να καταχωρήσουν άμεσα στο Δικαστήριο αίτηση ακύρωσης της απόφασης.
 
Όπως λέει ο Δήμαρχος Πάφου δεν είχε καμία πρόθεση να μην υπερασπιστεί στην υπόθεση.
 
«Η παράλειψη καταχώρησης εκ μέρους μου εμφάνισης στο Δικαστήριο με δικηγόρο οφείλεται πραγματικά σε  λάθος  λόγω του καθημερινού βαρυφορτωμένου προγράμματος εργασίας μου  και των συχνών απουσιών μου στο εξωτερικό για εκτέλεση των καθηκόντων μου ως Δημάρχου Πάφου και του όγκου των εγγράφων που τοποθετούνται καθημερινά στο γραφείο μου μέσα στα οποία παρεισέφρησε  το κλητήριον ένταλμα», καταλήγει η ανακοίνωση.

Sigmalive