Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Όμηρος Δημητρίου. Από την λογιστική στη φωτογραφία



Ο καταπληκτικός φωτογράφος Όμηρος Δημητρίου παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ, καθώς και δείγμα από την υπέροχη δουλειά του.
Αρχικά σπούδασε χρηματοοικονομικά αλλά η αγάπη του για την φωτογραφία ήταν μεγάλη, με αποτέλεσμα να κάνει στροφή στην καριέρα του. 
Διαβάστε την υπέροχη συνέντευξη και απολαύστε μερικές αξιόλογες φωτογραφίες.  



1. Όμηρε είσαι επαγγελματίας φωτογράφος. Πώς ασχολήθηκες με αυτό το επάγγελμα;
 Οι σπουδές μου  έγιναν στο Alexander College – University of West of England για την απόκτηση του τίτλου BA (Hons) Photography. Το Alexander College – University of West of England δίνει τη μοναδική ευκαιρία στους σπουδαστές να αποκτήσουν αναγνωρισμένο πανεπιστημιακό δίπλωμα στο  κλάδο της φωτογραφίας.
Οι αρχικές σπουδές μου ήταν στον χρηματοοικονομικό τομέα.  Πάντα όμως ασχολούμουν ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία και συνδύαζα τα δύο όμως τελικά πήρα την απόφαση να σπουδάσω και να είναι η φωτογραφία το βασικό μου επάγγελμα.  Και φυσικά δεν το έχω μετανιώσει.



2. Ποιο είναι το στοιχείο σου στην φωτογράφηση;
Στόχος είναι η φωτογράφηση να μην αποτυπώνει απλώς μια εικόνα αλλά να την αναδεικνύει και να της δίνει ζωή και έκφραση.  Τοποθεσία, άνθρωποι, οικοδομήματα, όλα για μένα είναι πηγή έμπνευσης για δημιουργία και έκφραση. Υπάρχει εμπειρία στη κάλυψη fashion shows, στις επαγγελματικές φωτογραφήσεις μόδας και κάλυψη κάθε μορφή εκδήλωσης.

3. Έχεις κάνει κάποιες εκθέσεις φωτογραφίας;
Έχω λάβει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής.


4. Οικονομικά στην Κύπρο μπορείς να ζήσεις σαν φωτογράφος ή μελετάς το
ενδεχόμενο να πας στο εξωτερικό;
Προς το παρόν τα καταφέρνω στην Κύπρο αλλά αφήνω και όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά.


5. Ως παπαράτσι έχεις εργαστεί;
΄Οχι.

6. Γενικά, τι σημαίνει η φωτογραφία για σένα;

Για μένα η φωτογραφία είναι το επάγγελμα μου, είναι η κλήση μου.  Είναι μια καθημερινή πρόκληση ένα ταξίδι που μπορεί να είναι μοναχικό ή και όχι και που μου προσφέρει την ικανοποίηση της δημιουργίας και της εκτόνωσης. Χωρίς λόγια, με την αποτύπωση της στιγμής μπορείς να πεις τα πάντα, μπορείς να καταγράψεις συναισθήματα μπορείς να αποτυπώσεις ένα τοπίο, να πεις μια ιστορία όπως εσύ την αντιλαμβάνεσαι και έχεις την ικανοποίηση ότι έχεις καταγράψει κάτι μοναδικό, ένα δημιούργημα εντελώς δικό σου.

Ακολουθούν φωτογραφίες του Όμηρου


Η ιστοσελίδα του Όμηρου ΕΔΩ!!!
Το facebook ΕΔΩ!!!