Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει την καταπληκτική ερμηνεύτρια Ζωή Λιαντράκη από την Κρήτη


Μια σπουδαία ερμηνεύτρια, που προσφέρει κι έχει πολλά να προσφέρει ακόμη στο Ελληνικό τραγούδι, η  Ζωή Λιαντράκη από την Κρήτη, παραχώρησε συνέντευξη στο ΦΙΛΟΞΕΝΟ. Τα τραγούδια που ερμηνεύει ανήκουν στην έντεχνη μουσική σκηνή, όπως μας λέει. Μίλησε για την έως τώρα πορεία της στο χώρο, τις συνεργασίες της αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια. Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ της εύχεται κάθε επιτυχία και θα την στηρίζει σε κάθε της βήμα.


-Ζωή είσαι γεωπόνος, Γεννήθηκες και μεγάλωσε στην Κρήτη. Πως ασχολήθηκες με το τραγούδι; Έχεις μουσικούς στην οικογένειά σου;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Ηράκλειο Κρήτης, σπούδασα γεωπόνος, η μουσική και το τραγούδι όμως ήταν για μένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου από τα παιδικά μου κιόλας χρόνια. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου με θυμάμαι να τραγουδάω και να επιθυμώ βαθιά να καταφέρω μία μέρα να γίνω η ερμηνεύτρια που ονειρεύομαι. Στην οικογένειά μου δεν είχα κανέναν επαγγελματία μουσικό ή τραγουδιστή είχα όμως τη γιαγιά μου τη Ζωή που με την υπέροχη μελωδική φωνή της στόλισε και συντρόφευσε όλα μου τα παιδικά χρόνια. Εκείνη ήταν ο πρώτος άνθρωπος που με έμαθε να αγαπώ τη μουσική.


-Ποια η πορεία σου μέχρι τώρα στο χώρο του τραγουδιού;

Από τα σχολικά μου χρόνια ήμουν στις χορωδίες του σχολείου αλλά και του ωδείου μου, ως μέλος αλλά και ως σολίστα. Αργότερα ως ενήλικη πια με κάποιους φίλους μου μουσικούς, δημιουργήσαμε το δικό μας μουσικό συγκρότημα τους “Δια…πασών”. Μία σπουδαία και σημαντική στιγμή της καλλιτεχνικής μου ζωής, καθώς ήταν το εναρκτήριο έναυσμα για να ακολουθήσω την πορεία που μέχρι σήμερα διανύω. Αργότερα από το 2014 ξεκίνησα να εμφανίζομαι επαγγελματικά σε μουσικές σκηνές και μαγαζιά στο Ηράκλειο όπου και ζω...


-Τι τραγούδα ερμηνεύεις;

Δισκογραφικά τα τραγούδια που ερμηνεύουν ανήκουν στην έντεχνη μουσική σκηνή. Όμως σε ότι αφορά τις live εμφανίσεις μου στο ρεπερτόριο μου υπάρχουν αγαπημένα μου τραγούδια από πολλά είδη μουσικής... όπως ρεμπέτικο, μικρασιάτικο, έντεχνο λαϊκό, λαϊκό. Τραγούδια που έχουν αφήσει εποχή και που έχουν σημαδέψει και τη δική μου μουσική και όχι μόνο πορεία.

 

-Έχεις κάποιες δισκογραφικές δουλειές;

Τον Ιούνιο του 2019 κυκλοφόρησε το πρώτο μου digital CD single με τίτλο «Στα μονοπάτια της ζωής» το οποίο περιελάμβανε τρία τραγούδια σε στίχους του Νίκου Παλλάδιου και μουσική του Θάνου Μπένου και του Γιώργου Μπακαλίδη.

Τον Φεβρουάριο του 2020 ήταν η αρχή της συνεργασίας μου με την συνθέτιδα Κωνσταντία Κατσιάμπα με το τραγούδι «Το δάκρυ της βροχής» σε στίχους Γιώτας Γερογιώργη, το καλοκαίρι του ίδιου έτους κυκλοφόρησε το τραγούδι «Έχασα τις λέξεις» σε ποίηση Γιώτας Γερογιώργη και μουσική της Κωνσταντίας Κατσιάμπα .

Το νέο μου τραγούδι κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2021 με τίτλο «Όπου θέλει ας βγει» σε σύνθεση και πάλι της μοναδικής Κωνσταντίας Κατσιάμπα ενώ τους στίχους υπογράφει η καταξιωμένη Ντέπη Χατζηκαμπάνη σε ενορχήστρωση του Γιώργου Μίγκα και κυκλοφορεί από την Real Music.

 

-Με ποιους τραγουδιστές και συνθέτες έχεις συνεργαστεί;

Ονειρεύομαι και εύχομαι να κάνω πολλές συνεργασίες με σπουδαίους συναδέλφους. Όσον αφορά τους συνθέτες αλλά και τους στιχουργούς που έχω συνεργαστεί είναι όλοι υπέροχοι άνθρωποι, ταλαντούχοι καλλιτέχνες και νιώθω μεγάλη χαρά και τιμή που με εμπιστεύτηκαν τα καλλιτεχνικά τους παιδιά. Οι συνθέτες που μέχρι σήμερα έχω συνεργαστεί είναι οι εξαιρετικοί Θάνους Μπένος και  Γιώργος Μπακαλίδης και η αγαπημένη μου και πάντα δημιουργική  Κωνσταντία Κατσιάμπα, ενώ οι στιχουργοί είναι ο πολυτάλαντος Νίκος Παλλάδιος και οι καταξιωμένες Γιώτα Γερογιώργη και η Ντέπη Χατζηκαμπάνη.

-Θεωρείς δύσκολο το χώρο του τραγουδιού; Κρύβει παγίδες;

Όλοι οι επαγγελματικοί χώροι, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, κρύβουν δυσκολίες και πιθανόν και παγίδες. Αλλά οι δυσκολίες είναι για να ξεπερνιούνται και οι παγίδες για να τις αποφεύγεις. Είμαι ένας άνθρωπος με θετική σκέψη, για αυτό και προσπαθώ να ξεπερνάω τις δυσκολίες και να αποφεύγω τις παγίδες

 

-Ποια τα σχέδιά σου για το μέλλον;

Πολύ σύντομα πρόκειται να κυκλοφορήσει το νέο μας τραγούδι, που για ακόμα μία φορά τη μουσική του υπογράφει η Κωνσταντία Κατσιάμπα και τους στίχους η Γιώτα Γερογιώργη. Ένα τραγούδι με άρωμα Κρήτης καθώς στην ενορχήστρωση του κυριαρχεί η μελωδική Κρητική λύρα.

Όσον αφορά το χειμώνα και τις καλλιτεχνικές εμφανίσεις, ελπίζω να τα καταφέρουμε και να μπορέσουμε να παρουσιάσουμε τη δουλειά που έχουμε ετοιμάσει.


Απολαύστε τη στα παρακάτω λινκ τη Ζωή Λιαντράκη


https://youtube.com/watch?v=0yAaSXXqTco&feature=share


https://youtube.com/watch?v=kLH9y-gTbuk&feature=share


https://youtube.com/watch?v=HsJb0Afj2yQ&feature=share


https://youtube.com/watch?v=877rv8OjoCo&feature=share








Δεν υπάρχουν σχόλια: