Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

"Θα ξεκινήσω τη ζωή μου από την αρχή"

Η Βαλερί Τριερβελέρ αισθάνθηκε πως «έπεσε από έναν ουρανοξύστη» όταν αποκαλύφθηκε η κρυφή σχέση του Φρανσουά Ολάντ, όπως εξομολογήθηκε η ίδια στο γαλλικό περιοδικό Paris Match.


«Όταν το έμαθα ήταν σαν να έπεσα από ουρανοξύστη», είπε η 48χρονη δημοσιογράφος για τη σχέση του Γάλλου προέδρου με την ηθοποιό Ζουλί Γκαγέ, την οποία αποκάλυψε στις 10 Ιανουαρίου το περιοδικό Closer.

«Ακουγα φήμες, αλλά φήμες ακούγονται για όλο τον κόσμο. 'Ακουγα και για μένα συνεχώς. Όμως δεν έδινα σημασία. Αυτό μπορεί να ακουστεί παράξενο, αλλά δεν περνάω μια περίοδο κρίσης. Δεν είναι ο πρώτος χωρισμός. Ο χωρισμός αυτός ήταν βίαιος γιατί προβλήθηκε από τα ΜΜΕ», πρόσθεσε.
Η πρώην σύντροφος του Ολάντ είπε ότι έζησε μία εξαιρετική ζωή, πως βρέθηκε «στο Μέγαρο των Ηλυσίων μέσα στη χλιδή» και πως δεν μετανιώνει για τίποτα.

«Ο κόσμος γνωρίζει ελάχιστα, αλλά η μητέρα μου ήταν ταμίας και ο πατέρας μου είχε χάσει το ένα του πόδι. Μεγάλωσα σε εργατικές κατοικίες. Υπήρχε μια τεράστια διαφορά. Τους τελευταίους μήνες συνειδητοποίησα πόσο τυχερή ήμουν», συμπλήρωσε.

«Θα ξεκινήσω τη ζωή μου από την αρχή, αλλά θα είναι εμπλουτισμένη με μια νέα εμπειρία. Μέσα σε λίγες ημέρες έλαβα εκατοντάδες γράμματα και μηνύματα υποστήριξης», κατέληξε η Τριερβελέρ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: