Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Μήνυμα Πανίκου Χαραλάμπους. Υποψήφιος για Εκτελεστικό Γραφείο και Επαρχιακή Επιτροπή ΔΗΚΟ

Αγαπητοί φίλοι,
Υπηρετώ με σθένος, ήθος, σεμνότητα και εντιμότητα το Δημοκρατικό Κόμμα και την Κύπρο μας εδώ και 20 χρόνια μέσα από σημαντικά αξιώματα, που με τη δική σας ψήφο είχα την τιμή να κατέχω.Σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και την αγάπη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια.



Θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας για ακόμα μια φορά στην προσπάθειά μου για επανεκλογή στο Εκτελεστικό Γραφείο (αρ. 49) και στην Επαρχιακή Επιτροπή Πάφου (αρ. 40), καθώς νιώθω πως έχω πολλά να προσφέρω στην επαρχία και στην πατρίδα μας, ιδιαίτερα τώρα που διανύουμε μια τόσο δύσκολη περίοδο.

Σας υπόσχομαι ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις στον κοινό αγώνα μας!

Πανίκος Χαραλάμπους

Δεν υπάρχουν σχόλια: