Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

Ενθαρρυντικά μηνύματα από την Γερμανική αγορά. Στόχευση στο Ηνωμένο Βασίλειο


Επέστρεψε η αντιπροσωπεία της Πάφου από την συμμετοχή της σε σειρά παρουσιάσεων/εργαστηρίων στην Γερμανία. Συγκεκριμένα στην αποστoλή συμμετείχαν εκπρόσωπος της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου και αρκετοί ξενοδόχοι της επαρχίας.


Tα εργαστήρια/παρουσιάσεις διεξήχθηκαν με απόλυτη επιτυχία στις πόλεις Düsseldorf Cologne, Dortmund με συμμετοχή πέραν των 120 τουριστικών πρακτόρων/παραγόντων ενώ από τις ήδη επαφές και παρουσιάσεις που έγιναν διαφάνηκε έντονο ενδιαφέρον για την Πάφο.  
Η όλη προσπάθεια θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες και με άλλες προωθητικές ενέργειες και η όλη προσπάθεια εντάσσεται στα πλαίσια των κοινών ενεργειών των φορέων και επιχειρηματιών της Πάφου, για προσέλκυση τουρισμού σε ολόχρονη βάση
Για το 2015 η Γερμανική αγορά  μπορεί να συμβάλει τα μέγιστα για περαιτέρω ανάκαμψη του τουρισμού και για ανατροπή της παρούσας κατάστασης στην αγορά.

Σε μια άλλη ενέργεια εκπρόσωποι της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου και δεκάδες ξενοδόχοι αναχωρούν τις επόμενες μέρες για να συμμετάσχουν σε μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις της Ευρώπης στην WTM  Λονδίνου που πραγματοποιείται από τις 3 -6 Νοεμβρίου 2014.
Στην εν λόγο έκθεση αναμένεται να γίνουν επαφές με διοργανωτές ταξιδίων και άλλους συνεργάτες ενώ παράλληλα, θα διανεμηθεί  διαφημιστικό υλικό  σε τουριστικούς πράκτορες και  επισκέπτες της έκθεσης.

Επίσης σ’ αυτή την έκθεση ο φορέας τουρισμού θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί όσον αφορά τον προγραμματισμό του 2015 και θα αποκομίσει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τις  προβλέψεις όσο αφορά την ροή των τουριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο  προς την Πάφο για την ερχόμενη σεζόν.  Η Αγγλική αγορά είναι η πρώτη σε προτεραιότητα τουριστική αγορά για την Πάφο γι’ αυτό και οι φορείς  του τουρισμού αποδίδουν μεγάλη σημασία και ενδιαφέρον. Λόγω της επιβράδυνσης της αγγλικής οικονομίας και του έντονου ανταγωνισμού από γειτονικές μας κυρίως χώρες είναι πιο επιτακτική η ανάγκη για πιο αποτελεσματική και εντατικοποιημένη προβολή τόσο σε εθνικό  όσο και περιφερειακό επίπεδο.