Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021

Αναστασία Σάσα: Απίστευτες καλοκαιρινές φωτογραφίες

Απίστευτες καλοκαιρινές φωτογραφίες έβγαλε το μοντέλο  Αναστασία Σάσα με το ολόσωμο μαύρο μαγιό της σε υπέροχη πισίνα του Βόλου.
 Το φωτογραφικό υλικό το εξασφάλισε ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ από την Αναστασία η οποία απάντησε και σε ερωτήσεις μας σχετικά με τον χώρο της μόδας που δραστηριοποιείτε.

 

 

Πως περνάς το καλοκαίρι σου; Πήγες η θα πας κάπου διακοπές;

Περνώ το καλοκαίρι στον υπέροχο βόλο και  δεν χρειάζεται να πάω και  μακριά γιατί το Πήλιο κρύβει μαγευτικές παραλίες και έχω επισκεφτεί μέχρι τώρα αρκετές.

 

Φέτος με τον ιό αντιμετώπισες δυσκολίες στο χώρο της δουλειάς σου;

Μπορώ να πω φωτογραφίσεις δεν έκανα πολλές.  Η μόνη που έκανα ήταν αυτή με τα μαγιό αλλά δούλεψα πολύ μέσω ινσταγραμ  μιας και ο κόσμος ήταν σπίτι.  Κάναμε πολλές διαφημίσεις προϊόντων με εταιρίες που συνεργάστηκα.

 

Τι σου λένε η φαν σου στο ινσταγκραμ ( anastasακι_sasaki) … έχεις δεχτεί σχόλια να συμμετάσχεις ενεργά και κάπου άλλου όπως για παράδειγμα  τηλεόραση;

Μου λένε όμορφα λόγια όσα προλαβαίνω να διαβάσω γιατί συνήθως το έχω για επαγγελματικό σκοπό παρά για επικοινωνία.

Εκπομπή έχω συμμετάσχει σε τοπική του βόλου αλλά δεν έχω σκοπό για παραπέρα.  Ήταν κάτι που ήθελα να δοκιμάσω για έμπειρα

 

Ως πότε πιστεύεις ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις και γενικά να είσαι στο χώρο της μόδας;

Πιστεύω άλλα 5 χρόνια στον χώρο της μόδας είναι αρκετά. Μετά θα ήθελα να αφοσιωθώ στο να κάνω μια οικογένεια.









Δεν υπάρχουν σχόλια: