Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Δείτε πόσο χρονών είναι αυτή η μετανάστρια από το Αφγανιστάν

Σε ηλικία 105 ετών, η Μπιμπιχάλ Ουζμπέκι εκτιμάται ότι είναι μία από τις γηραιότερες μετανάστριες που αναζητά ένα καλύτερο μέλλον στην Ευρώπη.
Έφτασε στην Κροατία πραγματοποιώντας με μέλη της οικογένειάς της το δύσκολο ταξίδι από την Κουντούζ του Αφγανιστάν προς την Ευρώπη, περνώντας βουνά και θάλασσες.

«Τα πόδια μου πονάνε, αλλά είμαι μια χαρά» είπε η κ. Ουζμπέκι μιλώντας Φαρσί και με τα χέρια της να τρέμουν.
Όπως αναφέρει το Associated Press, η γυναίκα είπε ότι η ίδια και η 17μελης οικογένειά της ταξίδεψαν για 20 μέρες, προκειμένου να καταφέρουν να φτάσουν στην Ευρώπη. Συχνά, ο 67χρονος γιος της και ο 19χρονος εγγονός της χρειάστηκε να την μεταφέρουν στην πλάτη τους.
«Αντιμετωπίσαμε προβλήματα πολλές φορές. Υπέφερα πολύ» λέει.
«Έπεσα και χτύπησα το κεφάλι μου. Έχω ουλές στο κεφάλι μου» πρόσθεσε.
Τα προβλήματα δεν έχουν ακόμα τελειώσει. Τα μέλη της οικογένειας επιβιβάστηκαν σε τρένο που τους μετέφερε δυτικότερα στη Σλοβενία. Τελικός προορισμός; Η Σουηδία. Ή τουλάχιστον έτσι ελπίζουν.

http://ikypros.com/?p=132519#sthash.87weJxgU.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: