Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Ο ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παρουσιάζει το μοντέλο Άντρη Αναστασίου από την Λεμεσό



 Το μοντέλο Άντρη Αναστασίου από την Λεμεσό τώρα μπαίνει στον χώρο του μόντελιγκ.
Αν και δεν έχει εμπειρία από καλλιστεία και άλλους διαγωνισμούς, παρά μόνο από φωτογραφίσεις, δηλώνει σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΦΙΛΟΞΕΝΟ ότι, θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά  με το μόντελινγκ και θέλει να πετύχει. Εμείς να της ευχηθούμε καλή επιτυχία!!!




1. Άντρη  είσαι από την Λεμεσό  και ασχολείσαι με το μόντελινγκ. Πες μας μερικά πράγματα για την μέχρι τώρα πορεία σου στο χώρο.
Δεν έχω προηγούμενη εμπειρία, αλλά θα ήθελα να αποκτήσω. 



2.Έχεις λάβει μέρος σε κάποιες διοργανώσεις καλλιστείων και διάφορες επιδείξεις μόδας σε Κύπρο και εξωτερικό και σε ποιες;
Δεν έχω λάβει σε καμία εκδήλωση, αλλά θα το ήθελα.



3.Θες να ασχοληθείς περισσότερο με την πασαρέλα ή με φωτογραφίσεις και γιατί; 
Θέλω να ασχοληθώ και με τα δύο γιατί πιστεύω από μερικές φωτογραφήσεις που έχω κάνει ότι μπορώ να ανταπεξέλθω και είναι κάτι που με ευχαριστεί πάρα πολύ.



4.Πόσο εύκολο είναι να μπεις και να εξελιχθείς στον χώρο αυτό;
Παρόλο που δεν έχω προηγούμενη πείρα, πιστεύω ότι ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος. Αλλά θα βάλω όλες μου της δύναμης για να τα καταφέρω.



5. Έχεις κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό για δουλειά ή σκοπεύεις να πας στο εξωτερικό να εργαστείς;
Είχα αρκετές προτάσεις από το εξωτερικό  αλλά λόγω των συνθηκών τότε δεν μπόρεσα.  Αν μου δοθούν οι ευκαιρίες θα τις άλλαζα και πιστεύω θα κατάφερνα.



6.Η Κύπρος προσφέρεται για να κάνεις καριέρα ως μοντέλο;
Ναι προσφέρεται αλλά επειδή ο χώρος είναι μικρός οι ευκαιρίες είναι πιο λίγες για μια καλή καριέρα. 



7. Έχεις κάποιο μοντέλο ως πρότυπο που θες να του μοιάσεις;
Ναι, τη Naomi Campbell.



8. Έχεις κάνει κάποιες σπουδές στο μόντελινγκ;
Όχι δεν έχω αλλά έχω πάρει διάφορες εμπειρίες στην προσπάθεια μου να κάνω φωλιο το οποίο ακόμη δεν έχω τελειώσει. 



9.  Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την περίοδο ή σπουδάζεις;
Έχω σπουδάσει αισθητική αλλά λόγω της οικονομικής κρίσης δουλεύω σε κατάστημα ενδυμάτων.  Στον ελεύθερο μου χρόνο γυμνάζομαι και προσπαθώ να δημιουργήσω ένα καλό φωλιο. 



10.Έχεις αποκτήσει περισσότερους θαυμαστές από τότε που άρχισες να ασχολείσαι με το μόντελινγκ;
Ναι; … αρκετούς.

11. Οι άντρες πως σε αντιμετωπίζουν; Είσαι σε σχέση αυτή την περίοδο;

Κανονικά όπως τις άλλες κοπέλες και αυτό το διάστημα είμαι μόνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: