Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Νεκρός βρέθηκε ο Μιχάλης Ασλάνης

Νεκρός βρέθηκε ο γνωστός σχεδιαστής Μιχάλης Ασλάνης στο σπίτι του στο Κολωνάκι λίγο πριν τις τρεις το μεσημέρι της Τετάρτης.



Κατά πληροφορίες, το πλήρωμα του ΕΚΑΒ, που έσπευσε στο διαμέρισμα του σχεδιαστή στην οδό Σκουφά 21, αντίκρισε τον 65χρονο άνδρα νεκρό, ενώ γύρω του υπήρχαν κουτιά από ψυχοφάρμακα.

Μάλιστα, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, ο θάνατος του Μιχάλη Ασλάνη φέρεται να τοποθετετείται χρονικά έως και 10 ώρες νωρίτερα από το μεσημέρι της Τετάρτης, οπότε έγινε η κλήση προς το ΕΚΑΒ.


Όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις όπου οι συνθήκες και τα αίτια θανάτου είναι αδιευκρίνιστα το ΕΚΑΒ δεν παρέλαβε τη σορό του σχεδιαστή και κλήθηκε ιατροδικαστής καθώς και αστυνομία προκειμένου να διερευνήσουν περαιτέρω το θέμα.

Όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, όπου οι συνθήκες και τα αίτια θανάτου είναι αδιευκρίνιστα, το ΕΚΑΒ δεν παρέλαβε τη σορό του σχεδιαστή και κλήθηκε ιατροδικαστής καθώς και αστυνομία προκειμένου να διερευνήσουν περαιτέρω το θέμα.

Αυτή την ώρα, στο διαμέρισμα όπου βρέθηκε νεκρός ο σχεδιαστής Μιχάλης Ασλάνης βρίσκεται κλιμάκιο αστυνομικών της ασφάλειας για να ταυτοποιήσουν τα στοιχεία της υπόθεσης και να διερευνήσουν τις συνθήκες του τραγικού περιστατικού.

«Βουτηγμένος» στα χρέη

Το τελευταίο διάστημα ο σχεδιαστής αντιμετώπιζε τον δικό του οικονομικό Γολγοθά. Στην προσπάθεια του να σώσει την επιχείρηση του το 2010, μετακόμισε στη Βραζιλία όπου προσπάθησε να κάνει νέα επαγγελματικά βήματα. Δεν τα κατάφερε, μιας και αναγκάστηκε να πουλήσει την ακίνητη περιουσία του, παλεύοντας με τα χρέη.

Πριν από λίγο καιρό, ο ίδιος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Espresso» υποστήρξε ότι έπεσε θύμα πλεκτάνης από δύο γυναίκες που είχε στη δούλεψή του, η μία εκ των οποίων ήταν υπεύθυνη για τις υποχρεώσεις του σπιτιού του. Μάλιστα είχε πει πως ανησυχεί ακόμη και για τη ζωή του!


Ο Μιχάλης Ασλάνης εξηγούσε ότι οι δύο γυναίκες που διαχειρίζονταν τα οικονομικά του, όχι μόνο τον κατέστρεψαν, αλλά έχουν εξαφανιστεί, χωρίς να αφήσουν ίχνη πίσω τους.

Η μία κοπέλα μάλιστα, με καταγωγή από την Αλβανία, είχε πολύ στενή σχέση μαζί του. Ήταν εκείνος που τη βοήθησε να σπουδάσει, ενώ μετά το τέλος των σπουδών της στη Λογιστική, την προσέλαβε στην επιχείρησή του.


«Τους έδινα χρήματα για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις που είχα στο ΙΚΑ, στην Εφορία και στις διάφορες τράπεζες. Εκείνες όμως ούτε τακτοποιούσαν τις εκκρεμότητες, ούτε έκαναν αποδόσεις ΦΠΑ. Κρατούσαν τα χρήματα για τον εαυτό τους, με αποτέλεσμα να μαζεύονται χρωστούμενα, τα οποία εγώ όμως δε γνώριζα. Κάποια στιγμή ήρθε ένας φίλος μου, ο Γιώργος που είναι λογιστής και με ταρακούνησε. Αν το είχε κάνει πιο νωρίς, ίσως είχε μπορέσει να σωθώ», είχε δηλώσει ο ίδιος, περιγράφοντας την κατάστασή του.


«Ανησυχώ για τη ζωή μου»

Μιλώντας μάλιστα στην εφημερίδα δεν είχε κρύψει και τους φόβους του για τη ζωή του: «Ανησυχώ πλέον και για την ίδια μου τη ζωή, νομίζω ότι έχω μπλέξει, είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Εκκρεμούν πολλές υποθέσεις. Μιλάω με τους δικηγόρους μου για να δούμε τι θα κάνουμε και πώς θα βρεθεί μια λύση. Δίνω μεγάλο αγώνα. Αν κι έφυγαν μόνες τους, αφού πρώτα με "έγδυσαν", τώρα λαμβάνω περίεργα τηλεφωνήματα από τους δικηγόρους τους, γιατί μου ζητούν και αποζημίωση από πάνω. Οι... κυρίες πήραν μαζί τους και τρεις μοδίστρες τις οποίες είχα ξοφλήσει».


 «Είμαι 63 ετών και αντί να ξεκουράζομαι ή να έχω κάποια σύνταξη, περνάω πολύ δύσκολα και ταλαιπωρούμαι. Δεν μπορώ να διανοηθώ το μέγεθος της απατεωνιάς. Με την κρίση άρχισα ένα-ένα να τα μαθαίνω. Μου έλεγαν όλοι "πρόσεχε τους αλλοδαπούς", αλλά κι εγώ είμαι Μικρασιάτης, από οικογένεια προσφύγων, δεν έδινα σημασία κι έλεγα "γιατί να μη βοηθήσω;" Αλλά πού να το φανταζόμουν...» έλεγε πριν λίγο καιρό ο ίδιος.


 «Για τους μόνους που λυπάμαι είναι για την οικογένειά μου. Οι δικοί μου άνθρωποι θα στενοχωρηθούν όταν διαβάσουν αυτά. Θέλω να τους ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη, γιατί θα πικραθούν. Πάντα με στηρίζουν και είναι δίπλα μου. Εγώ φταίω για τις επιλογές μου και δεν είχα μυαλό να δω τα λάθη μου» ήταν τα τελευταία του λόγια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: